نشان تجاری جدید هواوی، نام میت 20 را تایید می‌کند

    کد خبر :322000

نشان‌های تجاری جدید هواوی نشان می‌دهند که فبلت‌های پرچم‌دار آتی این شرکت با نام‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو عرضه خواهند شد.

به‌دنبال عرضه‌ی پرچم‌داران سری هواوی P20، بسیاری بر این باور بودند که چینی‌ها نسل بعدی فبلت‌های بالارده‌ی میت را با نام Mate 20 روانه‌ی بازار خواهند کرد؛ اما روز گذشته، هواوی چندین نشان تجاری را در اتحادیه‌ی اروپا ثبت کرد که به‌نوعی منطق نام‌گذاری هشت نسل آتی از پرچم‌داران این شرکت را تأیید می‌کند.

در کنار نشان تجاری Mate 20، هواوی درخواست ثبت نام‌های میت ۳۰ تا میت ۹۰ را نیز از اتحادیه‌ی اروپا داشته است، این موضوع نشان می‌دهد که چینی‌ها برنامه‌ی طولانی‌مدتی را برای پرچم‌داران خود دارند. با این حال با توجه به سیکل عرضه‌ی پرچم‌داران سری میت، فبلت پرچم‌دار Mate 90 تا پیش از سال ۲۰۲۵ از راه نخواهد رسید؛ بنابراین تصمیم هواوی برای ثبت چندین نشان تجاری، بیش از هرچیز دیگری، می‌تواند جنبه‌ی احتیاطی داشته باشد. در هر صورت اقدام اخیر هواوی با درخواست سال گذشته‌ی این شرکت برای ثبت نام‌های P30 و P40 هم‌خوانی دارد که در نهایت نشان از آن دارد که چینی‌ها هم‌اکنون برای حداقل دو نسل آتی از پرچم‌داران خود در حال برنامه‌ریزی هستند.

پیش‌بینی می‌شود که هواوی در ماه اکتبر سال جاری میلادی، فبلت‌های پرچم‌دار سری میت ۲۰ را معرفی کند، براساس شایعات اخیر، چینی‌ها در حال کار روی سه دستگاه برای سری Mate 20 هستند. در حال حاضر مشخص نیست که زبان طراحی سه دستگاه‌ یادشده چگونه خواهد بود؛ اما گزارش‌ها حکایت از آن دارند که نسخه‌ی بزرگ‌تر با نام Mate 20 Pro و نمایشگر ۶.۹ اینچی از راه خواهد رسید، می‌توان چنین تصویر کرد که این نسخه نیز همچون هواوی P20 Pro از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

احتمالا نسخه‌ی عادی میت ۲۰ با دوربین دوگانه و نمایشگر کوچک‌تر ۶.۱ اینچی عرضه خواهد شد؛ با این حال انتظار می‌رود که مشخصات فنی هر دو دستگاه یکسان باشد؛ بدین ترتیب هر دو دستگاه جدید چینی‌ها از پردازنده‌ی کرین ۹۸۰ در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده خواهند کرد. گفته می‌شود که دو دستگاه میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در کنار نسخه‌ای اقتصادی با نام میت ۲۰ لایت به فروش خواهند رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید