شایعه دستگیری استاندار سابق کرمان یا عدم اجازه خروج به او در فرودگاه کذب است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :321897

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: شایعه اجازه خروج ندادن به رزم‌حسینی از کرمان کذب است و واقعیت ندارد.

به گزارش تسنیم، ابراهیم شهریاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه اقدامات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیشگیرانه است و دنبال مچ‌گیری نیستیم اظهارداشت: با تمام دستگاه‌ها تعامل برقرار کردیم تا بتوانیم نتیجه لازم را در این زمینه بگیریم.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: اخیرا فردی که در خارج از کشور زندگی می‌کرد و وارد کننده لوازم خانگی قاچاق بود تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه بیش از 16 تا 17 میلیارد تومان گمرک اعلام کالای قاچاق را عنوان کرده گفت: به نظر می‌رسد که این میزان 70 درصد قاچاق است.

شهریاری با اشاره به اینکه در سال 96 بزرگترین باند قاچاق موبایل در کرمان کشف شد خاطر نشان کرد: تمام متهمان پرونده دستگیر و در استان این پرونده مراحل کامل خود را طی کردند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا و در نزدیکی مرزهای شرقی و آبی کشور گفت: در استان کرمان محل دپوی کالای قاچاق نداریم.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه قاچاق سوخت در جنوب استان افزایش پیدا کرده افزود: در آینده نزدیک کارت‌های سوخت آزاد جمع‌آوری می‌شود و برای دریافت سوخت مورد نیاز حتما باید کارت سوخت همان خودرو باشد.

وی در رابطه با شایعه دستگیری رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان گفت: شایعه اجازه خروج ندادن به رزم‌حسینی از کرمان کذب است و واقعیت ندارد.

شهریاری افزود: در روزهای اخیر شایعه‌ای در استان مطرح است که در فرودگاه کرمان از خروج رزم‌حسینی استاندار سابق به دلیل داشتن دلار ممانعت شده که کاملا کذب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید