اعلام سه روز عزای عمومی در کردستان در پی وقوع سانحه ترمینال سنندج

    کد خبر :321849

در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی در نیمه‌شب گذشته، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن حضور در محل و تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان در پیام بهمن مرادنیا، استاندار کردستان که ساعاتی پس از وقوع این حادثه منتشر شد، آمده است:

سانحه‌ی دردناک پیش آمده شامگاه گذشته برای اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج و جان باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان‌ عزیزمان، بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و کاری اینجانب است. بدین‌ وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌کنم.

همچنین به دستگاه‌های ذیربط دستور اکید داده می‌شود تا گزارش فوری و دقیقی از جزئیات و علت وقوع این سانحه را تهیه و اعلام کنند و جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام کرده و امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

در حال حاضر و تا ساعت اعلام این خبر آخرین آمار از قربانیان این حادثه تلخ ۱۱ نفر و تعدادی زخمی اعلام شده و تعدادی مصدومین نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند. ضمن ابراز تسلیت و همدردی با بازماندگان و تمامی همشهریان سنندجی و مردم کردستان، جزئیات بیشتری از این حادثه دردناک به اطلاع مردم خواهد رسید .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید