معرفی ترکیب تیم بسکتبال جوانان بعد از اردوی قشم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶
    کد خبر :321829

ترکیب ۱۲ نفره تیم بسکتبال جوانان برای حضور در رقابت‎های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان بعد از اردوی این تیم در قشم مشخص می‎شود.

به گزارش مهر، تیم بسکتبال جوانان که مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را در پیش دارد از شنبه آینده دور جدید تمریناتش را در تهران و در تالار بسکتبال آزادی آغاز می کند.

احسان دلیرزهان، بهشاد عرب زاده، علی کاشانی، اسحاق حاتمی فر، محمدرضا تقیلو، پدرام فخپوری، امیرحسین علی یاری، امیرحسین رحیم زاد، امین درویش نژاد، متین آقاجان پور، ابوالفضل قادریان، امیرحسین رضایی فر، ستار شیخ، صفا نکویی و رضا مرادی ۱۵ اردونشین تیم بسکتبال جوانان در اردوی آتی خواهند بود.

این بازیکنان پس از چهار روز تمرین و سه روز استراحت به قشم می روند تا اردویی پنج روزه را در این جزیره داشته باشند. بعد از اتمام این اردو، ترکیب دوازده نفره تیم بسکتبال جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا از سوی محسن شاه علی اعلام می شود تا اردوی آخر پیش از اعزام به محل برگزاری این رقابت ها، با حضور نفرات اعزامی برگزار شود.

مسابقات بسکتبال جوانان قهرمانی آسیا مردادماه با حضور ۱۲ تیم به میزبانی تایلند برگزار می شود. تیم ایران در گروه اول مسابقات با ژاپن، قزاقستان و اندونزی دیدار خواهد کرد.

۴ تیم برتر مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا صاحب سهمیه جهانی می شوند.

ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید