نمایندگان فرانسوی پارلمان اروپا بالاترین درآمد را دارند

    کد خبر :321173

براساس گزارش سازمان بین المللی شفافیت نمایندگان فرانسوی پارلمان اروپا از بالاترین میزان درآمد بواسطه چندشغله بودن خود برخوردار هستند.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه دی ولت، سازمان بین المللی شفافیت با توجه به تحقیقات و بررسی های اخیر خود در حوزه مبارزه با رشوه خواری با انتشار گزارشی اعلام کرد که نمایندگان فرانسوی پارلمان اروپا در مقایسه با سایر نمایندگان از بالاترین میزان درآمد برخوردار هستند.

بر اساس این گزارش نمایندگان فرانسوی پارلمان اروپا در ۴ سال گذشته حدود ۴/۶ میلیون یورو درآمد جانبی بواسطه چند شغله بودن خود کسب کرده اند. بعد از فرانسه نمایندگان ایتالیا با ۲/۶ میلیون یورو در جایگاه دوم و نمایندگان آلمانی پارلمان اروپا با ۱/۴ میلیون یورو رتبه سوم را در لیست درآمدی به خود اختصاص داده اند.

براساس قانون ۷۵۱ نماینده پارلمان اروپا باید درباره میزان درآمدهای جانبی را بطور شفاف گزارش دهند.

گزارش منتشر شده سازمان بین المللی شفافیت بر اساس بررسی های صورت گرفته از جولای سال ۲۰۱۴ تا جولای ۲۰۱۸ میلادی است.

این در حالی است که پیشتر یکی از دست اندرکاران سازمان بین المللی شفافیت گفته بود که مشکل این است که اعضای پارلمان اروپا می توانند شغلهای دیگری، مانند مشاور و وکیل داشته باشند و فعالیتهای متفاوتی دارند.

وی تاکید کرده بود که در واقع ما نمی دانیم آیا میان فعالیتهای خارج از پارلمان آنها و وظیفه قانون گذاری که دارند، تضاد منافع وجود دارد یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید