سرپرست سازمان داوطلبان:

سومین مجمع خیرین استانی در مازندران تشکیل می‌شود

    کد خبر :320929

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و انجام اقداماتی برای کمک به مردم این استان از سوی جمعیت هلال احمر، به تشریح وضعیت تشکیل مجامع خیرین استانی اشاره کرد و گفت: به زودی پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی، مجمع خیرین استان مازندران تشکیل می‌شود.

حبیب درگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد همکاری سازمان داوطلبان با مجمع خیرین کشور اظهار کرد: در راستای تکالیف قانونی که بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شده، تفاهم‌نامه‌ای با مجمع خیرین کشور امضا شد که بر این اساس جمعیت هلال احمر وظیفه دبیری مجمع خیرین استانی را بر عهده دارد. به لطف خدا پس از انعقاد تفاهم‌نامه، اولین مجمع خیرین استانی در تهران تشکیل شد و پس از مشخص شدن هیات امنا و هیات خیرین، چندی پیش دومین جلسه این مجمع نیز تشکیل شد.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه عنوان کرد: دومین مجمع استانی نیز در خراسان رضوی تشکیل شد. هیات مدیره آن نیز به دبیری جمعیت هلال احمر تشکیل شد. همچنین در تدارک کارهای مقدماتی برای ایجاد سومین مجمع استانی در مازندران هستیم و امیدواریم ظرف ۱۰-۱۵ روز آینده بتوایم این مجمع را نیز تشکیل دهیم.

وی با اشاره به دلیل تشکیل این مجامع گفت: این علاقه‌مندی از سوی ما و همچنین رئیس مجمع خیرین کشور وجود دارد که هر چه سریع‌تر بتوانیم مجامع استانی را سازماندهی کنیم تا با بررسی مشکلات و مسائل، بتوانیم حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان باشیم. از همین رو با سرعت و جدیت پیگیر این فعالیت‌ها هستیم.

درگاهی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی افزود: خیرین از همراهان و پایه‌های اصلی کمک به مردم هستند و جز با استفاده از این ظرفیت نمی‌توان کاری صورت داد. بعد از انقلاب تا کنون هر جایی که مردم حضور داشتند موفقیت‌ها رقم خورده و ما امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم از ظرفیت مجامع استانی بتوانیم در راستای حل مشکلات جامعه گام برداریم.

سرپرست سازمان داوطلبان، با اشاره به حضور در استان سیستان و بلوچستان و بررسی وضعیت مردم و فعالیت جمعیت هلال احمر برای کمک به این استان اظهار کرد: این استان با مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند و خشکسالی عرصه را بر مردم شریف این استان تنگ کرده است. از همین رو طی چند روز آینده جلساتی برای بررسی نحوه فعالیت در این استان برگزار می‌شود تا از طریق جمعیت هلال احمر بتوانیم در راستای تسکین آلام این مردم بزرگوار، نوع‌دوست و صبور گام برداریم. همچنین در راستای شفافیت فعالیت‌ها، مانند گذشته، متعاقبا کارهایی که انجام می‌شود را به استحضار مردم خواهیم رساند.

وی افزود: به جد بر این موضوع تاکید می‌کنم که جمعیت هلال احمر به تنهایی نمی‌تواند برای برطرف کردن این مشکلات گام بردارد و مانند همیشه به همراهی مردم شریف ایران نیازمندیم و دست تمنا، دوستی و همکاری به سمت این مردم شریف دراز می‌کنیم و در این راه حتما به شناسایی نقاط ضعف و قوت خودمان برای انجام فعالیت بهتر می‌پردازیم و حتما کارهای انجام شده نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید