نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی کاپ آسیایی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۶
    کد خبر :320631

در پایان مرحله مقدماتی کاپ آسیایی چین تایپه جایگاه کمانداران کشورمان در ریکرو و کامپوند مشخص شد.

در نخستین رور از مرحله سوم کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در چین تایپه، نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی ریکرو و کامپوند کار خود را آغاز کردند.

در کامپوند انفرادی اسماعیل عبادی در رده ششم ایستاد، نیما محبوبی چهاردهم شد، امیر کاظم‌پور در جایگاه پانزدهم ایستاد و مجید قیدی بیستم شد. با این نتایج تیم ایران در مرحله مقدماتی سوم شد تا به این ترتیب در دور نخست بخش حذفی با قرعه استراحت مواجه شوند.

در کامپوند انفرادی زنان، مینو عابدی، پریسا براتچی، راحله فارسی و فرشته قربانی به ترتیب هشتم، نهم، دهم و چهاردهم راحله فارسی دهم و فرشته قربانی چهاردهم شدند. با نتایج بخش انفرادی در بخش تیمی نیز بانوان دوم شدند و باید در دور نخست بخش مرحله حذفی با تیم هنگ‌کنگ دیدار کنند.

در کامپوند میکس ایران با ترکیب اسماعیل عبادی و مینو عابدی در مرحله مقدماتی پنجم شد و در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهند داشت.

در ریکرو انفرادی صادق اشرفی دوازدهم شد، عرفان ارژنگ‌پور در رده چهاردهم ایستاد و میلاد وزیری و امین پیرعلی به ترتیب در جایگاه بیستم و سی و هفتم قرار گرفتند. به این ترتیب تیم ریکرو مردان هم در دور مقدماتی پنجم شد.

در ریکرو انفرادی زنان هم پارمیدا قاسمی، شیوا شجاعی‌مهر، مهسا بدخشان و رویا نوریان به ترتیب چهاردهم، بیست و سوم، بیست و چهارم و بیست و هفتم شدند و در مجموع تیم ایران نیز در بخش مقدماتی ششم شد. تیم ریکرو بانوان در دور حذفی در نخستین گام مقابل هند قرار می گیرد.

در میکس ریکرو نیز تیم ایران با ترکیب پارمیدا قاسمی و صادق اشرفی، در مرحله مقدماتی ششم شد. این تیم در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید