والدانو: رونالدو با جدایی از رئال مادرید بیشتر از این باشگاه ضرر می‌کند/ مودریچ، اینیستای ۸ سال پیش است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
    کد خبر :320511

مدیر ورزشی پیشین باشگاه رئال مادرید معتقد است رونالدو در جمع کهکشانی‌ها باقی خواهد ماند.

خورخه والدانو در گفت‌وگو با برنامه «اِل‌ترانسیستور» از شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا در تمجید از کاپیتان رئال مادریدی تیم ملی کرواسی گفت: مودریچ بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او یکی از معدود بازیکنان حاضر در جام جهانی است که با فوتبالش شما را راضی نگه می‌دارد. مودریچ، اینیستای هشت سال پیش است.

وی همچنین به تمجید از ستاره 19 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت که در جام جهانی 2018 روسیه درخشش خوبی داشته است. والدانو در این باره اظهار داشت: امباپه پخته‌تر از چیزی است که ما تصور می‌کردیم.

مدیرورزشی پیشین باشگاه رئال مادرید درباره تیم ملی فوتبال بلژیک که موفق شده است به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 برسد، یادآور شد: روبرتو مارتینس تصمیماتی با ریسک بالا گرفته که خیلی خوب هم جواب داده است. او نسل فوق‌العاده‌ای از بازیکنان باتجربه را در اختیار دارد.

به گزارش تسنیم ،وی درباره وضعیت فوتبال آرژانتین هم خاطرنشان کرد: در آمریکای جنوبی استعداد خیلی کمی وجود داد و بازیکنان خیلی زود آرژانتین را به مقصد اروپا ترک می‌کنند. در واقع در آرژانتین خیلی بد روی فوتبال پایه کار می‌کند.

والدانو راجع به ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که شایعه حضورش در رئال مادرید هم مطرح است، گفت: شرایط نیمار فوق‌العاده است، او سرعت، کیفیت، ظرفیت خلاقانه و همه چیز دارد.

مدیر ورزشی پیشین باشگاه رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: من فکر نمی‌کنم که ما در نسل‌های آینده بتوانیم مسی جدید یا رونالدوی جدید پیدا کنیم. لیونل و کریس غول‌های فوتبال هستند.

وی همچنین درباره احتمال جدایی فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها از این تیم گفت: ترک رئال مادرید تصمیم هوشمندانه‌ای نیست و من رونالدو را انسان باهوشی می‌بینم. اگر کریس رئال مادرید را ترک کند، او بیشتر از این باشگاه متضرر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید