تبلت گلکسی Tab A جدید با اندروید اوریو در گیک بنچ رویت شد

    کد خبر :319941

به تازگی تبلت اقتصادی جدید سامسونگ در وبسایت گیک‌ بنچ رویت شده و این شرکت کره‌ای به احتمال قوی قصد دارد این گجت را به زودی روانه بازار کند. بر اساس این اطلاعات، گلکسی Tab A جدیدی که با شماره مدل SM-T387V عرضه خواهد شد، دقیقاً همان مدلی است که پیش این در لیست‌های Wi-Fi Alliance مشاهده شده بود و از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کرد.

با توجه به نمرات مندرج در سایت گیک بنچ، به نظر می‌رسد که با تبلتی اقتصادی مواجه هستیم که از یک صفحه نمایش ۸ اینچی بهره می برد. علاوه بر این پردازنده‌ی MSM8937 کوالکام یا همان اسنپدراگون ۴۳۰ در این گجت تعبیه شده که بیشتر برای موبایل‌های اقتصادی استفاده می‌شود. ضمن اینکه چیپست چهار هسته‌ای که سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتزی دارد به یک رم ۲ گیگابایتی نیز مجهز شده است.

این در حالی است که سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض روی تبلت یادشده نصب شده و رابط کاربری منحصر به فرد سامسونگ نیز آن را همراه می‌کند.

گلکسی Tab A جدید با این مشخصات موفق شده در تست تک هسته ای نمره ۶۵۳ و و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۸۳۱ را کسب کند که نمی‌تواند امتیاز قابل قبولی برای تبلت‌ها به شمار آید. البته باید در نظر داشت که مدل جدید نسبت به گلکسی Tab A قبلی آنچنان ارتقا پیدا نکرده چرا که مدل سال ۲۰۱۷ از یک چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم و اندروید نوقا ۷.۱ بهره می‌برد.

از آنجایی که مدل سال قبل از ماژول‌های وای فای و شبکه‌های LTE نیز پشتیبانی می‌کرد، بعید نیست که سامسونگ بخواهد این قابلیت‌ها را نیز در نسخه جدید تعبیه کند. پیش از این با توجه به لیست Wi-Fi Alliance مشخص شده بود تبلت SM-T387V از وای فای دوبانده با فرکانس های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ در آن تعبیه شده که با اطلاعات رویت شده در وب سایت گیک بنچ خوانایی دارد.

با توجه به اینکه آزمایش‌های لازم روی این تبلت انجام شده و سامسونگ موفق شده مجوز‌های لازم را کسب کند به نظر میرسد که هر چه سریعتر شاهد رونمایی از تبلت اقتصادی گلکسی Tab A جدید باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید