رئال مادرید تا سه‌شنبه تکلیف رونالدو را مشخص می‌کند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :319506

قهرمان اروپا تا پیش از پایان هفته جاری خبر نهایی درباره رفتنی یا ماندنی شدن ستاره پرتغالی‌اش را اعلام می‌کند.

باشگاه رئال مادرید تا روز سه‌شنبه جدایی کریستیانو رونالدو را از این تیم تأیید و راه انتقال 100 میلیون یورویی او به یوونتوس را هموار می‌کند.

طبق گزارش شبکه مدیاست ایتالیا، دهم جولای روز سرنوشت‌سازی در روند مذاکرات دو باشگاه خواهد بود، روزی که قرار است فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید جلسه‌ای را با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار کند و انتظار می‌رود که او در آن جلسه تأیید کند که رونالدو از او تقاضا کرده که با انتقالش از سانتیاگو برنابئو موافقت شود.

در همین حال چنین منبع خبری دیگر در ایتالیا و اسپانیا نیز همچنان اعلام می‌کنند که پرس از رونالدو می‌خواهد به صورت علنی اعلام کند که با میل و خواسته خودش می‌خواهد از رئال مادرید برود و از سوی باشگاه مجبور نشده اما رونالدو هنوز تن به چنین خواسته‌ای نداده است، هرچند تمام این‌ها فقط توافق‌های لفظی بوده‌اند که دو طرف در ماه ژانویه با یکدیگر انجام داده‌اند و هیچیک از آنها نمی‌تواند دیگری را با ابزار قانونی تحت فشار قرار دهد.

به گزارش تسنیم، در همین حال گفته می‌شود که خرید رونالدو برای یوونتوس 20 تا 25 درصد بیشتر از رقمی که در ابتدا گفته شد، هزینه خواهد داشت چرا که ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی گفته که بابت هموار کردن مسیر انتقال بازیکنش به تورین 20 تا 25 میلیون یورو حق کمیسیون می‌خواهد. به این رقم باید 30 میلیون یورویی (بدون احتساب مالیات و 60 میلیون یورو با مالیات) حقوق رونالدو را هم اضافه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید