مسجد جامعی: لزوم اصلاح ساختار شهرداری برای جلوگیری از فساد

    کد خبر :319342

عضو شورای شهر تهران، از مقام معظم رهبری برای دستور پیگیری بررسی بدهی‌های شرکت یاس تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، احمد مسجد جامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که در خبرها آمده است که مقام معظم رهبری به سرلشگر باقری دستور داده اند که پرونده مالی فیمابین شهرداری و شرکت یاس را پیگیری کند گفت: این اتفاق بیانگر حساسیت ایشان به حق الناس است.

وی با بیان اینکه کمیسیون ذیربط در شورا اعلام کرده که رقم بدهی شرکت یاس به شهرداری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: با توجه به تاکیدات رهبری پیرامون حق الناس لازم است که شورای شهرو شهرداری نیز با جدیت این موضوع را پیگیری کند چرا که این پول حق و حقوق مردم است.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از اعضای موثر شورای شهر قبلی اعلام کرده که اطلاعی از قراردادهای یاس و شهرداری نداشته گفت: همان موقع یکی از روزنامه نگاران گزارشی در مورد شرکت یاس نوشت، اما به جای آنکه فضایی برای پیگیری ایجاد شود بیشتر مسئولان خواستند که این فضا را جمع کنند و حتی برای دلجویی به دفتر فرد مورد نظر رفتند.

مسجد جامعی افزود: ساختار مدیریت شهری را باید به گونه‌ای طراحی کنیم که از این نوع فسادها رخ ندهد و اگر رسیدگی نشود این نوع فسادها دامنه دار می‌شود.

وی در پایان افزود: در گذشته میدانی به نام “رشدیه” در خیابان آذربایجان داشتیم اما این میدان در طرح های توسعه شهری از بین رفت.حالا پیشنهاد می شود با توجه به روز قلم و نقش رشدیه در تاسیس مدارس، میدانی مناسب به نام وی نامگذاری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید