چراغی: به دنبال نتایج قابل قبول در بازی‌های آسیایی هستیم/ دو بانوی سوارکار به جاکارتا اعزام می‌شود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۸:۵۲
    کد خبر :318845

سرپرست تیم سوارکاری اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: با توجه به شرایط و هزینه‌هایی که داشته‌ایم به دنبال نتیجه قابل قبول در بازی‌های آسیایی هستیم.

احمدرضا چراغی اظهار داشت: اعزام تیم سوارکاری به مسابقات بین المللی برخلاف رشته‌های دیگر ورزشی پیچیدگی‌های خاصی دارد. با این اوصاف فدراسیون سوارکاری تلاش زیادی کرده است تا تیمی حرفه‌ای و آماده را به بازی‌های آسیایی اعزام کند.

وی افزود: برای بازی‌های آسیایی تیم کاملی برای پرش، یک سوارکار در رشته دراساژ و همچنین برای نخستین بار یک سوارکار در رشته سه روزه اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم سوارکاری ادامه داد: در شرایطی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شویم که تا سال 2006 با اسب قرضی به مسابقات می‌رفتیم. اما از بازی‌های آسیایی قطر دیگر با اسب‌های خودمان در مسابقات شرکت کرده‌ایم. دراین دوره از بازی‌ها نیز به رغم هزینه‌های بالایی که وجود داشت اما با تیمی خوب به مصاف رقبا می‌رویم.

چراغی یادآور شد: برای نخستین بار در رشته سه روزه شرکت می‌کنیم. این درحالی است که سوارکار اعزامی به این رقابت‌ها در اردوی خارج از کشور حضور دارد. در رشته درساژ دو سوارکار داریم که یکی از این سوارکاران در ایران تمرینات خود را پیگیری می‌کند و دومین سوارکار اعزامی در خارج از کشور حضور دارد. اسب‌های اعزامی به بازی‌های آسیای نیز در کشورهای مختلف اروپا نگهداری می‌شوند.

وی تصریح کرد: باعث افتخار است که دوسوارکار اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 خانم هستند. سوارکاران بسیار خوب و آماده‌اند.

سرپرست تیم سوارکاری گفت: رقبای قدرتمندی در مسابقات پیش رو داریم. کشورهای حوزه خلیج فارس، ژاپن، کره جنوبی و تایلند از مهم ترین حریفان ما محسوب می‌شوند. به هرحال تیم ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با توجه به شرایط و هزینه‌ها مقام قابل قبولی را کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید