سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس: مقابل ارژن کیفیت لازم را نداشتیم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
    کد خبر :318780

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌گوید تیمش با وجود برتری مقابل ارژن فارس از کیفیت لازم برخوردار نبوده است.

عباس روزپیکر درباره پیروزی چهار بر سه تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برابر ارژن فارس اظهار کرد: همواره بازی هفته نخست سخت و دشوار است و در طول سه فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر در هفته نخست موفق به پیروزی نشده بودیم. دیر بسته شدن تیم آذرخش و عدم سپری کردن اصولی زمان بدنسازی و تمرینات باعث شده بود تا کیفیت لازم را ارائه نکنیم.

روزپیکر با اشاره به اینکه در این دیدار از کیفیت بازیکنانش رضایت کامل نداشته است، گفت: در روزی که در دفاع پر اشتباه ظاهر شدیم اما عملکرد خوب دروازهبان ما سبب شد تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا ،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه رفته‌رفته تیمش به حالت آرمانی خود دست پیدا می‌کند، اضافه کرد: تیم ارژن کیفیت بالایی داشت و بازیکنان این تیم بیشتر از بازیکنان ما دویدند که این موضوع هم به تمرینات منظم تیم ارژن بازمی‌گردد. از اینکه با این پیروزی شرمنده هواداران و مسئولین در سالن فجر بندرعباس نشدیم، بسیار خوشحالم و از حمایت ویژه هوادارانمان در این دیدار تشکر می‌کنم.

روزپیکر در پایان درباره میزان آمادگی علی عابدین گفت: عابدین به دلیل اینکه در زمان تعطیلی لیگ ایران در لیگ اندونزی بازی کرده توانسته آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند و در این بازی توانست به همراه فراهانی از بازیکنان مثمر ثمر تیم آذرخش باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید