وحشت صهیونیستها از سید حسن نصرالله پایانی ندارد

    کد خبر :318235

محافل صهیونیستی در حالی از تلاش برای ترور دبیر کل حزب الله لبنان در جنگ آینده و تشکیل تیمی متشکل از موساد و شاباک برای جمع آوری اطلاعات از وی دم می زنند که تاکنون تیرشان به سنگ خورده است.

به گزارش بازتاب به نقل از رای الیوم، گادی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، هدفی مشروع در جنگ آینده یا قبل از آن خواهد بود.

امیر بوحبوط تحلیلگر نظامی پایگاه والا رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی این رژیم ادعا کرد: ترور سید مقاومت به رقم خوردن سرنوشت جنگ آینده با حزب الله منجر خواهد شد زیرا حذف وی از صحنه سبب خواهد شد که حزب الله دچار هرج و مرج شود و ضربه روحی زیادی به حزب الله وارد می شود.

این تحلیلگر صهیونیست در ادامه به تلاش های مذبوحانه این رژیم برای ترور نصرالله در جریان جنگ سال ۲۰۰۶ اشاره کرده و اینکه بمب های بتن شکن بر روی ضاحیه جنوبی بیروت ریخته شده به این امید که نصرالله ترور شود اما همه تلاش ها به شکست منجر شده و گزندی به وی وارد نکرده است.

بوحبوط آورده است: اسرائیل تیمی مرکب از عوامل موساد و شاباک و دایره اطلاعات نظامی برای زیر نظر گرفتن تحرکات نصرالله به طور شبانه روزی و جمع آوری اطلاعات از وی تشکیل داده اما تا این لحظه ناکام بوده است زیرا اطلاعات جمع آوری شده اندک و برای طرح ریزی عملیات ترور دبیر کل حزب الله لبنانی که اسرائیلی ها را تهدید و تحت تاثیر قرار می دهد و همه پیدا و پنهان اسرائیل را می داند و توان تاثیرگذاری بر اسرائیلی ها را دارد و به هر حرف وی اطمینان دارند و هر تهدیدی مورد توجه قرار می گیرد.

این تحلیلگر صهیونیست اعلام کرد: منابع امنیتی اسرائیل به شدت به دنبال جمع آوری اطلاعات از رهبران حزب الله هستند تا در جنگ آینده از آن بهره ببرند اما به گفته همین منابع در سال ۱۹۹۲ نیروی هوایی اسرائیل شیخ عباس موسوی را ترور کرد اما در آن زمان احدی نمی دانست که شخصیتی کاریزماتیک تر به نام حسن نصرالله میرات دار وی خواهد بود.

دنی روبین اشتاین از شخصیت های رسانه ای اسرائیلی هم گفت: حسن نصرالله شخصیتی بزرگ دارد. جمال عبدالناصر به مدت ۶ روز در جنگ ایستادگی کرد اما حسن نصرالله به مدت چهار هفته اسرائیلی ها را در پناهگاه نگه داشت.

از سوی دیگر بر اساس نظر سنجی انجام شده در اسرائیل ۸۰ درصد از صهیونیستها همه حرفهای نصرالله را باور دارند در حالی که به حرفهای مسئولان خود توجهی ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید