دوربین سونی اکسپریا XA2 اولترا امتیاز 75 را از DxOMark دریافت کرد

    کد خبر :318155

متخصصان DxOMark با بررسی دوربین سونی اکسپریا XA2 اولترا ، امتیاز پایین 75 را برای این گوشی در نظر گرفتند. اما چه چیزی سبب کاهش امتیاز Sony Xperia XA2 Ultra شده است؟

وب‌سایت معتبر DxOMark در کنار گوشی های پرچمدار، دوربین موبایل های ارزان‌تر را هم آزمایش می‌کند تا کاربران دید بهتری از توانایی گوشی های مختلف در عکاسی داشته باشند. در جدیدترین بررسی، متخصصان دوربین سونی اکسپریا XA2 اولترا را زیر ذره‌بین برده و امتیاز 75 را برای آن منظور کرده‌اند. این امتیاز، موبایل میان رده سونی را بعد از مدل 2018 گلکسی A8 (با امتیاز 79) قرار می‌دهد. هرچند، احتمالا شما نیز از یک دوربین 23 مگاپیکسلی و سنسوری 1/2.3 اینچی انتظار عملکردی بهتر را دارید.

در گزارش DxO، کارشناسان گوشی جدید سونی را به خاطر اکسپوژر خوب، ارائه رنگ‌های دلپذیر با فلاش و نویز پایین در محیط‌های بافت‌دار ستایش کردند. در سوی دیگر، مواردی از جمله بی‌ثباتی در سطوح جزئیات، وجود نویز در محیط‌های یکنواخت و دامنه دینامیکی محدود، سبب کاهش امتیاز این گوشی هوشمند شدند.

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا امتیاز 75 را برای ثبت تصاویر و امتیاز 74 را در فیلم‌برداری دریافت کرده است. مطابق با این گزارش، اکسپوژر خوب و نمایش مناسب رنگ‌ها از موارد برجسته در فیلم‌برداری بودند، ولی در این بخش باز هم از دست رفتن جزئیات، از امتیاز دوربین کاسته است. در ادامه می‌توانید عملکرد این گوشی و امتیاز هر بخش را به صورت جداگانه مشاهده کنید:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید