بلک بری Ghost به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز می‌شود

    کد خبر :318149

نام بلک بری Ghost (گوست) چند ماهی است که بر سر زبان‌ها افتاده و تازه‌ترین ویژگی نسبت داده شده به این گوشی متفاوت بلک بری، وجود یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در آن است.

نخستین بار زمستان گذشته بود که تصویری از گوشی بلک بری Ghost توسط «ایوان بلس» افشاگر سرشناس دنیای موبایل، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. از این دستگاه به عنوان اولین گوشی بلک بری یاد می‌شود که با برخورداری از یک نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر 18 به 9، چهره‌ای مدرن همانند گوشی های هوشمند امروزی خواهد داشت.

همچنین گفته شده است که در طراحی و تولید این گوشی، نقش اصلی را کمپانی آپتیموس (Optiemus) ایفا می‌کند که به عنوان یکی از صاحبین امتیاز برند بلک بری، در کشور هند فعالیت دارد.
ویژگی‌های احتمالی بلک بری Ghost

در ماه‌ها و هفته‌های گذشته، ایوان بلس به انتشار اطلاعات جدید درباره بلک بری Ghost و همچنین Ghost Pro ادامه داد و از امکاناتی چون دوربین پشتی دوگانه با توانایی زوم اپتیکال و بهینه‌سازی شده برای استفاده در محیط‌های کم نور سخن گفت. حالا این افشاگر پرکار، با اشاره به یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز بلک بری Ghost ، باتری آن را دارای ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت توصیف کرده است.

بدین ترتیب این محصول جدید از حیث ظرفیت باتری، در کنار گوشی بلک بری Motion خواهد ایستاد که پیش‌تر با چنین باتری بزرگی عرضه شده بود.

با توجه به اشاراتی که کمپانی آپتیموس در وب‌سایت خود داشته است، به نظر می‌ر‌سد رونمایی از بلک بری Ghost در شُرف وقوع باشد. البته ظاهرا در قرارداد منعقد شده، بلک بری تنها مجوز عرضه‌ی محصولات در کشورهای هند، سریلانکا، بنگلادش و نپال را به آپتیموس اعطا کرده است؛ بنابراین علاقه‌مندان به این محصول در سایر کشورها شانس چندانی برای خرید آن نخواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید