زمانی: استقلال باید متفاوت از ۲ فصل گذشته باشد/ وزیر ورزش آبرو و حیثیتش را به خطر نمی‌اندازد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱
    کد خبر :317962

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به شناختی که از وزیر ورزش دارم، می‌دانم که او هیچ وقت آبرو و حیثیت خود را به خطر نمی‌اندازد.

حسن زمانی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باید جلسه هیئت مدیره باشگاه را داشته باشیم تا مدیرعامل گزارش کامل نقل‌وانتقالات و دیگر قضایا را ارائه کند.

وی در مورد شایعه کنار رفتن سیدرضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال تصریج کرد: متأسفانه خیلی شایعه می‌سازند! با وجود اینکه وزارت ورزش و همچنین خودمان تکذیب کرده‌ایم، اما باز هم این شایعات ادامه دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با توجه به برگزاری تمرینات بدون بازیکنان اصلی به فصل آینده خوش‌بین است یا نه، گفت: قطعاً استقلال نسبت به قبل باید بهتر شود. به شخصه امیدوارم امسال از ابتدای لیگ شاهد استقلال متفاوتی به نسبت دو فصل گذشته باشیم.

زمانی در واکنش به ادعای برخی از هواداران استقلال مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بیشتر به حمایت از پرسپولیس می‌پردازد تا استقلال، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش مسئول کلان ورزش کشور است و استقلال و پرسپولیس هم زیر نظر وزارت ورزش هستند. پدر یک خانواده هیج وقت بین دو پسر خود تبعیضی قائل نمی‌شود که به یک نفر بیشتر برسد و به دیگری کمتر. منطقی پشت این حرف‌ها نیست. با توجه به شناخت 25 ساله‌ای که از وزیر ورزش دارم، می‌دانم که او هیچ وقت آبرو و حیثیت خود را به خاطر این مسائل به خطر نمی‌اندازد.

به گزارش تسنیم ،وی در رابطه با ناراحتی دکتر امین نوروزی از قراردادهایی که بدون انجام تست‌های پزشکی بسته شده است، گفت: پیش از این گفته بودیم و الان هم می‌گوییم که قرارداد هیچ بازیکنی بدون تست پزشکی مورد تأیید هیئت مدیره نخواهد بود. بازیکنی قراردادش در هیئت مدیره مصوب می‌شود که نظر کادر پزشکی را داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید