بازگشت آزادکاران نوجوان ایران بعد از قهرمانی در جهان/ خبری از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نبود

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
    کد خبر :317947

اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‌های جهانی به ایران بازگشتند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، اعضای تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان که با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کشور کرواسی رسیدند، ساعت 3:45 بامداد امروز (جمعه) با استقبال رضا لایق، دبیر فدراسیون و جمعی از مردم و علاقه‌مندان به کشتی و البته در غیاب مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کشور بازگشتند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان روزهای 11 تا 13 تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران با سه مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین زارع در اوزان 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم، سه مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی‌اکبر فضلی و محمد کریمی در اوزان 51، 60 و 65 کیلوگرم و با کسب 152 امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید. پس از تیم ایران تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب 132 و 116 امتیاز دوم و سوم شدند.

قهرمانی تیم ایران در حالی به دست آمد که این تیم در سال 1996 در کشورمان به‌عنوان قهرمانی رسیده بود و پس از 22 سال و برای اولین بار در خارج از ایران این عنوان قهرمانی رقم خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید