احتمال تعبیه دوربین دوگانه در موبایل تاشوی سامسونگ W2019

    کد خبر :317857

سامسونگ سال گذشته و با معرفی موبایل تاشوی W2018 برای نخستین بار دوربین با گشودگی دهانه لنز متغیر را به تلفن های هوشمندش آورد. این فناوری آنقدر کارایی داشت که در نهایت به پرچمدار گلکسی اس ۹ پلاس راه پیدا کرد و حالا خبرهایی از ارائه بروزرسانی دیگری در مدل بعدی W2018 به گوش می رسد.

این موبایل که احتمالا W2019 نام خواهد داشت فعلا تحت عنوان پروژه Lykan در حال توسعه است اما یکی از منبع چینی اخیرا مدعی شده که در آن شاهد دوربینی دوگانه با گشودگی لنز متغیر خواهیم بود. علاوه بر این از آنجایی که کمپانی کره ای اخیرا به استفاده گسترده از سنسورهای تله فوتو روی آورده، بهره گیری از آنها در W2019 نیز چندان دور از ذهن نیست.

سال گذشته مهندسان این شرکت از W2018 به عنوان پایلوتی برای آزمایش نظر کاربران درباره گشودگی لنز متغیر بهره بردند، از اینرو احتمالا دوربین W2019 اطلاعات مهمی را درباره فناوری های دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا خواهد کرد. W2019موبایل تاشوی قبلی کره ای ها از دو نمایشگر ۴.۲ اینچی فول اچ دی با پنل امولد بهره می برد و انتظار می رود که شاهد تکرار این پیکربندی در نسخه جدید باشیم. علاوه بر این از آنجایی که چینی ها علاقه بسیاری به W2019 دارند و برای آنها پرچمدار محسوب می شود، تعبیه مشخصات برجسته دیگری نظیر اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی نیز بدیهی به نظر می رسد.

بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون از اندروید اوریو ۸.۱ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می برد اما چون عرضه آن در ابتدا به چین محدود می شود، از سرویس های گوگل پلی خبری نخواهد بود.

از سال ۲۰۱۲ همه موبایل های تاشو سامسونگ به جز W2018 در آبان ماه به بازار عرضه شده اند، از اینرو احتمال می رود در اواسط پاییز شاهد رونمایی از پرچمدار جدید سری تاشو سامسونگ باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید