قدردانی فلاحت پیشه از مردم خرمشهر

  • سیاسی
  • جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ۹:۲۰
    کد خبر :317757

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید از مردم خرمشهر و آبادان به دلیل دادن فرجه به دولت برای حل مشکلات این استان و جلوگیری از اغتشاشات قدردانی کرد.

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه»، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با برنا، با بیان اینکه اگر مسئولان دولت تذکرات نمایندگان را جدی بگیرند خیلی از مسائل و اختلافات و اعتراضات پیش نمی‌آید، گفت: نمایندگان چون در بطن مسائل و مشکلات هستند تذکرات را می‌دهند. مسائلی مانند آب خرمشهر و آبادان و موارد دیگری که وجود دارد و نارضایتی‌هایی که هست در تذکرات نماینده‌ها مطرح می‌شود اما مورد بی توجهی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون روزی 70 تا 80 تذکر توسط نماینده قرائت می‌شود اما بیش‌تر آن‌ها پاسخی از سوی مسئولان اجرایی دریافت نمی کنند، افزود: در صورت پیگیری مسئولان و حتی مشخص کردم زمان برای حل مشکلات، قطعا اختلافات و بحران ها بوجود نمی آید.

نمیانده مردم اسلام آباد غرب، دالاهو، گهواره و حمیل با بیان اینکه زمانی برای موضوع خرمشهر زمان بندی اعلام کردند که شاهد بروز چالش ها بودند، ادامه داد: دولت زمان حل مشکل آب خرمشهر را 15 تیر اعلام کرد در صورتی که اگر به تذکر نمایندگان توجه می شد مردم متوجه می شدند که دولت به دنبال حل مشکلاتشان است و چالشی در این استان بودجود نمی آمد.

وی با بیان اینکه روح اعتراضات مردم، اقتصادی، معیشتی و مسائل روزمره‌ی زندگی است، تصریح کرد: در صورت عدم توجه به این مسائل قطعا افرادی به دنبال سوء استفاده از آن خواهند بود همانطور که در مورد اعتراضات اخیر خرمشهر شاهد بودیم که افرادی مسلح غیر مرتبط با معترضان شرایط را به ناآرامی کشاندند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: باید از مردم خرمشهر و آبادان به دلیل دادن فرجه به دولت برای حل مشکلات این استان و جلوگیری از اغتشاشات قدردانی کرد. مردم این استان مردمی نجیب و انقلابی هستند که در همه مراحل یاور کشور و انقلاب بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید