معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش خبر داد

شناسایی و دعوت ۶۵۰ دانش‌آموز مستعد به اردوهای تیم‌های ملی

    کد خبر :317224

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تحقیقات نشانگر وجود حداقل یک استعداد در هر دانش آموز است گفت: استعدادیاب‌های رشته‌های ورزشی در ٧١ رویداد ورزشی آموزش و پرورش حضور یافته‌اند و نتیجه آن دعوت ٦٥٠ دانش آموز به اردوهای تیمهای ملی بوده است.

به گزارش ایسنا، مهرزاد حمیدی در جلسه با معاون استاندار آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزارشد، به فعالیتهای هدفمند و قابل تقدیر معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی اشاره کرد و این استان را جزو استانهای فعال و برتر این حوزه دانست و افزود: تعامل تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان و مجموعه معاونت تربیت بدنی آذربایجان غربی با وزارتخانه در سطح بالایی قرار دارد، بابت همه میزبانی‌های انجام شده و البته عملکرد قابل قبول این مجموعه در زمینه‌های ورزش دانش آموزی ، از این تیم کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حمیدی گفت: لذت کار در آموزش و پرورش و رویت تجلی برنامهریزی ها در سطح مدارس و کلاس ها غیر قابل توصیف است.

وی به استعداد محوری در سیستم تربیت بدنی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تحقیقات نشانگر وجود حداقل یک استعداد در هر دانش آموز است ،لذا بحث استعدادیابی در رشته‌های ورزشی و البته پرورش این استعدادها طی ٤ سال اخیر در دستور کار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قرار دارد.

حمیدی بابیان اینکه استعدادیابی ورزشی بین دانش آموزان به نتیجه رسیده است ادامه داد: استعدادیاب‌های رشته‌های ورزشی در ٧١ رویداد ورزشی آموزش و پرورش حضور یافته‌اند و نتیجه آن دعوت ٦٥٠ دانش آموز به اردوهای تیمهای ملی بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مجموعه فعالیتهای این حوزه نیز گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسهای، حیات پویا، ورزش صبحگاهی، مدرسه قهرمان و … با شعار “به مدرسه باز می‌گردیم” در سطح همه مدارس کشور در حال اجرا هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید