لیگ برتر فوتسال از فردا آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۴
    کد خبر :316796

فصل جدید لیگ برتر فوتسال فردا و با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات وحید شمسایی و حسین شمس تیم ندارند و از بیرون گود مسابقات را دنبال می‌کنند.

به گزارش مهر، دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا پنجشنبه آغاز می شود که ۱۴ تیم حاضر در این مسابقات، با شرایط تقریبا مشابهی نسبت به فصل گذشته پای به میدان می گذارند.

گیتی پسند و مس که یکی از مدعیان قهرمانی در سالهای گذشته بوده اند، امسال هم خیلی سریع کار انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان را آغاز کرده و اردوهای آماده سازی را پشت سر گذاشتند. همچنین تیم سن ایچ ساوه هم با انتخاب جواد اصغری مقدم بعد از صعود به لیگ برتر، کارش را در این فصل استارت می زند.

بزرگترین غایب این فصل وحید شمسایی است. شمسایی که طی چند سال گذشته با تیم های دبیری و تاسیسات دریایی چند عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک عنوان قهرمانی در آسیا را به دست آورده بود، به دلیل نداشتن پیشنهاد مناسب مالی، قید کار در لیگ را زد و بیرون از گود نشست. حسین شمس سرمربی فصل گذشته گیتی پسند هم در فصل جدید تیم ندارد.

علاوه بر سن ایچ، دیگر تیم تازه وارد لیگ اهورا بهبهان است که با حفظ کادر فنی سابق خود، در لیگ شرکت می کند.تاسیسات دریایی هم که امتیازش را به پارسیان واگذار کرد و این تیم (که سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرده بود) مجددا با این فرمول به لیگ بازگشت.

عمده مشکلات مالی و بلاتکلیفی کادر فنی و بازیکنان برای باشگاه هایی چون آذرخش، ارژن شیراز، مقاومت قرچک، پارسیان شهر قدس و بعضی از باشگاه های دیگر پابرجاست و گویا کمیته فوتسال هم اراده ای برای گرفتن حق پخش و کمک به باشگاه ها برای بهبود شرایط مالی ندارد.

در هر صورت این مسابقات از فردا با برگزاری بازی فرش آرا با شهروند ساری در مشهد استارت می خورد. سایر مسابقات هفته اول در روزهای شنبه و جمعه پیگیری می شود.

پنجشنبه – ۹۷/۴/۱۴، ساعت ۱۸
فرش‌آرای مشهد – شهروند ساری، سالن شهید بهشتی مشهد

جمعه – ۱۵ ۹۷/۴/۱۵، ساعت ۱۸
پارسیان شهر قدس – مس سونگون ورزقان، سالن دانشگاه آزاد تهران
آذرخش بندرعباس – لبنیات ارژن شیراز، سالن فجر بندرعباس
گیتی پسند اصفهان – مقاوت البرز، سالن پیروزی اصفهان
مقاومت قرچک – شرکت ملی حفاری ایران، سالن شهدای هفتم تیر قرچک
سن‌ایچ ساوه – اهورا بهبان، سالن فجر ساوه

شنبه – ۹۷/۴/۱۶، ساعت ۱۸
شهرداری ساوه – سوهان محمد سیمای قم، سالن فجر ساوه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید