اقدام نظامی ایران در خلیج فارس/ اعزام یگان های ایرانی به قطر!

    کد خبر :31664
رسانه های مصری همصدا با رسانه های سعودی و در ادامه جنگ رسانه ای خود، پا را از حد فراتر گذاشتند و جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در بحران جاری متهم کرده اند.

به گزارش جام نیـوز، این روزها رسانه های مصری به جنگ رسانه ای علیه قطر روی آورده اند و  امیر این کشور را نشانه رفته اند.

 

اخیرا روزنامه مصری الیوم السابع طی ادعای عجیبی از خرید خانه مجلل برای امیر قطر در تهران خبر داد و از آماده بودن هواپیمای اختصاصی وی برای پرواز به تهران نوشته بود.

 

رسانه های مصری همصدا با رسانه های سعودی و در ادامه جنگ رسانه ای خود، پا را از حد فراتر گذاشتند و جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در بحران جاری متهم کرده اند و مدعی اقدام نظامی تهران در خلیج فارس به سود دوحه شده اند.

 

در این ارتباط، وبسایت مصری الفجر گزارش داد: «”عمرو ادیب” خبرنگار مصری گفته است که قطر 10 شرط عربستان را قبول نخواهد کرد و امیر قطر اعلام کرد که قیمومت هیچ کسی را نخواهد پذیرفت.»

 

عمرو ادیب افزود: «قطر توان خود را از ایرانی ها می گیرد و دو گزینه تنها پیش روی امیر قطر هست، یا به شروط شورای همکاری تن دهد یا اینکه در آغوش ایران قرار گیرد.»

 

منبع مذکور در ادامه و طی ادعایی عجیب گفت: «اینک نظامیان ایرانی در منطقه خلیج [فارس] مستقر هستند و ایران یگان های نظامی برای حمایت کاخ امیر قطر به این کشور اعزام کرده است.»

 

وی افزود: «قطر از گروه های تروریستی حمایت می کند و یک میلیارد دلار به القاعده داده است به همین خاطر هم تاکنون هیچ حمله تروریستی در این کشور اتفاق نیافتاده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید