صدرنشینی تیم میکس ریکرو و کامپوند مردان در مرحله مقدماتی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
    کد خبر :316638

تورنمنت بین‎المللی تیروکمان معلولان رنکینگ جهانی در جمهوری چک، با صدرنشینی تیم‎های کامپوند مردان و میکس رویکرو کشورمان در مرحله مقدماتی پیگیری شد.

به گزارش مهر، در چارچوب رقابت های روز نخست تورنمنت بین المللی تیروکمان معلولان رنکینگ جهانی که از روز گذشته در جمهوری چک آغاز شد، غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی مردان با امتیاز ۶۲۴ در جایگاه چهارم قرار گرفت، پوریا جلالی پور با ۶۱۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم همین گروه ایستاد و اصغر زارعی نژاد دیگر نماینده ایران در ریکرو انفرادی مردان، با ۶۰۱ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

تیم ریکرو مردان متشکل از پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد با کسب امتیاز ۱۸۴۰ در مرحله مقدماتی سوم شد و تیم میکس ریکرو، متشکل از زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی نیز با امتیاز ۱۲۴۵ صدر نشین مرحله مقدماتی شد.

اما در بخش کامپوند انفرادی مردان، علی سینا منشازاده با کسب ۶۹۵ امتیاز صدر نشین مرحله مقدماتی شد، هادی نوری با ۶۸۱ امتیاز هشتم شد و رمضان بیابانی با ۶۷۰ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

همچنین تیم ایران در بخش کامپوند مردان متشکل از رمضان بیابانی، هادی نوری و علی سینا منشا زاده با کسب ۲۰۴۶ امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت و تیم میکس کامپوند نیز با حضور راضیه شیرمحمدی و علی سینا منشا زاده با امتیاز ۱۳۶۲ در جایگاه سوم مرحله مقدماتی را بدست آوردند.

امروز و در ادامه مسابقات نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی شرکت می کنند.

تورنمنت بین المللی تیروکمان رنکینگ جهانی تا ۱۶ تیرماه در جمهوری چک پیگیری می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید