رامبد جوان: “خندوانه” به زبان‌های بومی و محلی تولید و پخش می‌شود

    کد خبر :316578

طراح و کارگردان خندوانه شبکه نسیم با اشاره به اینکه برنامه خندوانه دو روز در هفته به زبان محلی در استان‌ها تولید و پخش می‌شود، گفت: اگر استان‌ها تهیه کننده خوب معرفی کنند، مذاکره را برای ساخت این سری جدید خندوانه در استان‌ها آغاز می‌کنیم.

رامبد جوان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برنامه خندوانه دو روز در هفته به زبان محلی در استان‌ها تولید و پخش می‌شود اظهار داشت: اگر استان‌ها تهیه کننده خوب معرفی کنند، مذاکره را برای ساخت این سری جدید خندوانه در استان‌ها آغاز می‌کنیم.

وی افزود: آئین نامه‌ای را تنظیم کردیم که بر اساس آن و در چهارچوب برنامه‌های صداوسیما، تهیه کننده بتواند دوشب در هفته خندوانه ای با زبان بومی برگزار کند.

طراح و کارگردان برنامه پر طرفدار خندوانه شبکه نسیم، با بیان اینکه به نوعی این طرح، اعطای نمایندگی تولید و پخش خندوانه مطابق برنامه خندوانه شبکه نسیم است گفت: این برنامه خندوانه که می‌توانیم نام آن را در تبریز، «خندوانه آذربایجان» بگذاریم، از شبکه استانی سهند تولید و پخش می‌شود.

جوان خاطر نشان کرد: در این صورت می‌توانیم ابزار و ارتباط بیشتری برای تبادل فرهنگ‌ها داشته باشیم و جریان خوب نشاط اجتماعی ایجاد کرد و یا تقویت کنیم.

وی افزود: نمی‌دانم در دنیا چنین ایده‌ای اجرا شده یا نه، اما برای نخستین بار در ایران است که برنامه‌ای اینگونه اجرا شده و برای یک برنامه نمایندگی داده می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید