جزئیات جدیدی از داستان‌سرایی اروپا علیه ایران

    کد خبر :316253

داستان سرایی جدید اروپایی ها علیه کشورمان با ادعای دادستانی بلژیک برگ تازه ای به خود دید اما دوست نزدیک یکی از بازداشت شدگان اطلاعات مهم و راهگشایی را در اختیار مهر قرار داد.

به گزارش مهر، یکی از دوستان قدیمی «امیر. س»، فردی که در بلژیک به اتهام انفجار مراسم منافقین دستگیر شده و سالهاست که علیه این فرقه مقاله می نویسد ضمن ارسال تصاویر خود به همراه امیر که در مراسم های منافقین شرکت داشته اند، توضیحاتی را هم برای مهر ارسال کرده که بدون کم و کاست منتشر می شود:

آشنایی ما با هم به حضور در یکی از مراسم های نمایشی و … منافقین بر می گردد و از آنجایی که من و امیر هر دو خوزستانی بودیم و همواره در کنار یکدیگر اوقات را سپری می کردیم طبعا آشنایی خوبی از او دارم.

ما با یکدیگر رفتارها و عملکرد مجاهدین را نقد می کردیم تا اینکه بنا بر دستور تشکیلات، قرار شد ارتباط غیر سازمانی خود را قطع کنیم.

من به مرور با درک واقعیات بیشتری از فرقه رجوی از گروه کنار کشیدم و ارتباطم هم با امیر کمرنگ شد، ولی باز با این وجود سالی یکی دو مرتبه همدیگر را می دیدیم.

من تلاش می کردم که امیر را هم از گروه جدا کنم، ولی امیر همیشه به من می گفت فکر و کارهای مهمی در سر دارد.

این موضوع گذشت تا اینکه به یکباره از دوستانم شنیدم که «مسعود کلانی» دروغگوی بزرگ منافقین که همه روزه در سیمای آزادی به دروغگویی می پردازد، ادعا کرده است امیر هوادار مجاهدین نبوده و مامور وزارت اطلاعات است و قصد انفجار سالن میتینگ را با ۵۰۰ گرم اسید داشته است.

پیشنهاد من به شما این هست که با بررسی ساده ای در اینترنت ببینید ۵۰۰ گرم اسید چه مقدار قدرت تخریب دارد؟!

امیر انسانی خونگرم، دلسوز و مهربان بود و معلوم نیست تحت چه فشاری از ناحیه شکنجه گران و بی مغزان مجاهدین بوده که برای انتقام از آنها با خرید ۵۰۰ گرم اسید خود را به چنین مخمصه ای انداخته است.

در خاتمه اینکه، اینکه گفته می شود امیر دو ژوئیه بازداشت شده دروغ است چون ما هفدهم به صورت اسکایپی با هم گفتگو داشتیم. من به امیر گفتم به منزل ما بیاد ولی امیر گفت می خواهد به ویلپنت برود من به او گفتم رفتن به این سیرک مسخره ارزشی ندارد و امیر به من گفت این آخرین برنامه ای است که می رود و دیگر راحت و آزاد می شود و لکن مجاهدین به دروغ می گویند وی دو ژوییه بازداشت شده است.

گفتنی است اداره دادستانی بلژیک روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) در اطلاعیه از دستگیری یک زوج بلژیکی ایرانی‌تبار خبر داده و مدعی شده که این دو نفر تصمیم داشتند با انفجار بمب، به همایش سالانه منافقین که روز شنبه ۹ تیرماه، در شهر ویلپنت، واقع در نزدیکی پاریس برگزار شده بود، سوء‌قصد کنند!

دادستانی بلژیک نام این دو نفر را «امیر. س» و «نسیمه. نجز» اعلام کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید