قول شریعتمداری در مجلس

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵
    کد خبر :315952

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر انتشار لیست کامل دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه آقای حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی، محمدرضا تابش از طرف فراکسیون امید و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس دیدگاه ها و راهکارهای خود برای حل مشکلات کشور را بیان کردند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز درباره راهکارهای مشکلات بازار ارز و خودرو بحث و گفتگو شد.

وی اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داد که فهرست افراد و شرکت هایی را که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دریافت کرده اند، منتشر کند.

رضایی کوچی ادامه داده: بنده در خصوص پروژه های مسکن، آب شرب، پروژه ها عمرانی صحبت کردم و هر کمیسیونی متناسب با حوزه خود مشکلات و مسائل را بیان کرده و راهکارهای حل مشکلات را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: سخنگوی دولت در جلسه امروز اعلام کرد که دولت برای شرایط سخت تر از این هم خود را آماده کرده و راهکارهایی برای کمک به اقشار محروم و جلوگیری از آسیب به آنها تدوین و بررسی کرده است.

وی ادامه داد: نمایندگان معتقدند برای بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی بهتر است دولت خود لایحه ای به مجلس ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید