پژمان جمشیدی: با حرف‌های پشت سرم کاری ندارم

    کد خبر :315405

پژمان جمشیدی گفت: واقعا این حرف‌ها دیگر تاثیری روی کار من نمی‌گذارد و شاید حتی انگیزه‌ام را هم بیشتر کند. بازیگری تعریف خودش را دارد و سلایق مختلفی در دنیا هست که باعث می‌شود مخاطب یک بازیگر را دوست داشته یا نداشته باشد.

خبرآنلاین: بازیگری باهوش که شاید حسادت‌ها باعث شده خیلی‌ها چشم دیدن موفقیتش را نداشته باشند و مدام او را مورد نقد قرار دهند، ولی این حواشی نه تنها او را از پا نینداخته بلکه به قول خودش انگیزه‌اش را برای پیشرفت در مسیر بازیگری بیشتر و بیشتر کرده است. پژمان جمشیدی که در حال حاضر دو فیلم «لونه زنبور» و «تگزاس» را روی پرده سینما دارد، مدت‌ها بخاطر گذشته‌ فوتبالی‌اش و ورود به دنیای بازیگری از دنیای فوتبال مورد نقد سینمایی‌ها بود، ولی الان جزو بازیگران پرفروش سینمای ایران است.

از همان زمانی که وارد حوزه بازیگری شدید حرف و حدیث درباره شما و حضورتان در این عرصه آغاز شد، این حرف‌ها همچنان هم ادامه دارد، تا جایی که امسال کاندیدا شدن شما در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و با این موضوع به تمسخر رفتار کردند. ولی به نظر می‌رسد این حواشی نه تنها روی پیشرفت شما تاثیری ندارد، بلکه انگار برایتان نوعی موتور حرکت شده و قوی‌ترتان کرده است. چرا که در همین مدت کوتاهی که وارد حوزه بازیگری شدید، یک لحظه بی‌کار نبودید و روز به روز در حال پیشرفت و به دست‌آوردن تجربیات جدید در زمینه بازیگری هستید. خودتان توضیح دهید که چقدر به حرف‌هایی که پشت سر شما زده می‌شود، اهمیت می‌دهید؟

واقعا این حرف‌ها دیگر تاثیری روی کار من نمی‌گذارد و شاید به قول شما حتی انگیزه‌ام را هم بیشتر کند. بازیگری تعریف خودش را دارد و سلایق مختلفی در دنیا هست که باعث می‌شود مخاطب یک بازیگر را دوست داشته یا نداشته باشد. هرکس با توجه به سلیقه‌اش می‌تواند از یک بازیگر خوشش بیاید یا نیاید. من کار خودم را می‌کنم و سعی می‌کنم با حرف‌هایی که پشت سرم زده می‌شود کاری نداشته باشم.

درخصوص «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی و «لابیرنت» امیرحسین ترابی بگویید. در فیلمِ اول کنار بازیگران زیادی که همگی به نام هستند نقش‌آفرینی کرده‌اید و در «لابیرنت» با شهاب حسینی که تنها بازیگر سینمای ما است که مهمترین جایزه بازیگری جهان را دریافت کرده، همکاری می‌کنید. درخصوص این تجربه همکاری بگویید.

حضور در «ما همه با هم هستیم» تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای بود و باید منتظر ماند و دید خروجی کار چه می‌شود. در مورد «لابیرنت» هم باید بگویم که من این فیلمنامه را دو سال پیش خوانده بودم و خیلی دوست داشتم. آن موقع امیرحسین ترابی بازی در نقش کاراکتر نریمان را به من پیشنهاد داده بود. به امیرحسین گفتم اگر نقش اصلی فیلمت را شهاب حسینی یا پیمان معادی ایفا کنند، من هم با کمال میل دوست دارم نقش نریمان را بازی کنم. بعد از آن حدود دو سال خبری از امیرحسین ترابی نشد و مشغول جذب سرمایه برای این فیلم شده بود. بعد از دو سال با من تماس گرفت و گفت یادت هست چه قولی دادی؟ گفتم بله. گفت من با شهاب حسینی و ساره بیات قرار داد بستم و دوست دارم تو نقش نریمان را بازی کنی. من هم با توجه به اینکه فیلمنامه را خوانده بودم خیلی زود پیشنهاد او را پذیرفتم و حضورم در این نقش قطعی شد.

شهاب حسینی از آن چیزی که از دور می‌بینیم هم جذاب‌تر، همراه‌تر و مهربان‌تر است. در کنار ایشان، خانم ساره بیات و غزاله نظر هم فوق‌العاده هستند. قطعا همکاری در کنار بازیگری همچون شهاب حسینی که این قدر در کارش موفق است، خیلی لذت بخش خواهد بود. همراهی ایشان و رفاقتی که در پشت صحنه با بچه‌ها دارند برای من بسیار جالب است و سعی کردم نهایت استفاده را از این همکاری ببرم و از این بزرگان یاد بگیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید