«دردسرهای عظیم۳» در انتظار جواد عزتی

    کد خبر :315164

مهران مهام: «ساخت سری جدید سریال دردسرهای عظیم به شرایط زیادی بستگی دارد و یکی از آنها حضور بازیگر اول این سریال یعنی جواد عزتی است.»

بعد از اتمام فصل دوم سریال پربیننده «دردسرهای عظیم» زمزمه هایی مبنی بر ساخت فصل سوم این سریال هم مطرح شد.

مهران مهام تهیه‌کننده این سریال اعلام کرد: ساخت سری جدید سریال دردسرهای عظیم به شرایط زیادی بستگی دارد و یکی از آنها حضور بازیگر اول این سریال یعنی جواد عزتی است. عزتی این روزها به شدت در سینما فعالیت دارد و خیلی سخت می‌توان در فضای تلویزیون او را پیدا کرد، اما امیدواریم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم ساخت فصل جدید را آغاز کنیم.

وی درخصوص پروژه‌های جدید خود ادامه داد: دو سریال به نام «روزهای خوش» و «بی همگان» در دست دارم. سریال روزهای خوش در ابتدا قرار بود به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شود، اما وی انصراف داد و الان در مرحله نگارش و پیدا کردن یک کارگردان خوب هستیم.

مهام در خصوص سریال «بی همگان» افزود: نویسندگان مشغول نگارش این سریال هستند و حدود ۱۰ قسمت آن نوشته شده، اما به دلیل بودجه کم صدا و سیما و مشکلات اقتصادی، پروژه به کندی پیش می‌رود.

گفتنی است؛ فصل یک و دو سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد تهیه و تولید شد که فصل یک در تابستان سال ۹۳ و فصل دو در رمضان ۹۴ از شبکه سه پخش شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید