حضور رئیس جمهور یا معاون اول وی در بازی‎های آسیایی جاکارتا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
    کد خبر :315105

طبه گفته وزیر ورزش حضور حسن روحانی یا اسحاق جهانگیری در محل برگزاری بازی‎های آسیایی و مراسم افتتاحیه این بازی‎ها در دستور کار است.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر حضور رئیس جمهور یا معاون اول وی را در بازی های اسیایی جاکارتا بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در صددیم که شرایط حضورآقایان روحانی یا جهانگیری را در محل برگزاری این بازی ها فراهم کنیم.

وی با اشاره به دعوت پوتین رئیس جمهور روسیه از حسن روحانی برای مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال اظهار داشت: قطعا همچون رقابت های جام جهانی از مقامات و مسولین عالی‌رتبه کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا هم دعوت رسمی به عمل خواهد امد و در این بین ما هم در صددیم که با توجه به شرایط کاری رئیس جمهور در زمان افتتاحیه بازی های اسیایی جاکارتا زمینه این حضور را فراهم آوریم که البته بستگی به برنامه های دولت در آن زمان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: قطعا حضور دکتر روحانی و یا دکتر جهانگیری به افزایش توان روحی و روانی کاروان ورزشی ایران کمک می کند و در این بین تلاش ما این است که اگر شرایط کاری رئیس جمهور در زمان افتتاحیة بازی ها فراهم نشد. حضور جهانگیری را برای این رویداد محقق کنیم تا منجر به انگیزه بالآی ورزشکاران شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید