حکیم: دستگاه امنیتی به تروریستها فرصت برهم زدن امنیت عراق را ندهد

    کد خبر :314940

سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای با ابراز نگرانی شدید از شکاف امنیتی در کشور، حمله انتحاری در کرکوک و جنایت هایی از این دست را به شدت محکوم کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی در بیانیه ای با ابراز نگرانی شدید از شکاف امنیتی در کشور، حمله انتحاری در کرکوک و جنایت هایی از این دست را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، حکیم در این بیانیه آورده است: این تحولات خطرناک و اقدامات تروریستی اخیر که در منطقه جغرافیایی واقع در استان های کرکوک، دیالی و صلاح الدین به دست هسته های شکست خورده گروه تروریستی داعش انجام گرفت منجر به شهادت شماری از فرزندان استان های کربلا و الانبار گشت که این به نوبه خود بیانگر این حقیقت است که داعش با تلاش های شیطانی خود در صدد ابراز موجودیت، تشویش اذهان عمومی و برگرداندن عراق به مراحل گذشته است.

رئیس جریان حکمت ملی در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: این تحرکات تروریستی درست در زمانی رخ می دهد که پروژه های تروریستی دچار فروپاشی شده و کشور عراق رو به آینده ای دارد که سرشار از یکچارچگی و همدلی سیاسی در مرحله پسا انتخاباتی است.

حکیم در پایان این بیانیه با هشدار نسبت به افزایش این گونه اقدامات جنایتکارنه، از فرماندهان دستگاه های امنیتی خواسته است تا برای تقویت پروژه های اطلاعاتی و پیشگیرانه به منظور از میان بردن نقشه های کینه توزانه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گیرند و بدین صورت فرصت برهم زدن امنیت عراق و شهروندان عراقی را از تمام افراد شرور و پلید سلب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید