رندرهای سرفس فون مایکروسافت خبر از دو حالت لپتاپ و گوشی گیمینگ می دهند

    کد خبر :314794

در هفته های اخیر اطلاعات و گمانه زنی های مختلفی در مورد گوشی آتی مایکروسافت با نام سرفس فون یا اسم رمز اندرومدا منتشر شده و حالا رندرهای جدید، این گجت را در حالت لپتاپ و یک حالت ویژه گیمینگ نشان می دهند.

به تازگی اسناد مایکروسافت اشاره به دستگاه سرفس جیبی کرده و گفته شده بود که قادر خواهید بود از اپلیکیشن هایی نظیر مرورگر اج یا فوتوز در این دستگاه استفاده کنید و البته احتمالاً شاهد پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نیز خواهیم بود.

همچنین پانوس پانای معاون بخش دستگاه های مایکروسافت در توییتی به طور غیر مستقیم اشاره به ایده این گجت بهره مند از لولا با نمایشگر LG کرده بود.

فردی به نام «دیوید برِیر» در آذر ماه سال گذشته رندرهایی از سرفس فون را بر اساس پتنت هایی از مایکروسافت منتشر کرده بود. اکنون او در توییتی رندرهایی را بر اساس دو حالت کاربرد این گجت منتشر کرده است.

انتظار می رود سرفس فون از دو رابط کاربری متفاوت بهره مند باشد؛ یک حالتِ «لپتاپ»، که کیبوردی مجازی را در نمایشگر پایینی دستگاه نشان می دهد، دیگری حالت «گیمینگ» که در آن نمایشگر پایینی به عنوان یک کنترلر اکس باکس مجازی کاربرد دارد. در هر دو این حالت ها نمایشگر بالایی نقش نمایش محتوا را به عهده خواهد داشت.

به گزارش وبسایت فون آرنا انتظار می رود سرفس فون در سال جاری میلادی رونمایی شود که در این صورت مایکروسافت موفق خواهد شد گوشی تاشوی خود را پیش از رقبایی از جمله سامسونگ و هواوی معرفی نماید.

همچنین بنا بر آنچه که در بخشی از رابط برنامه نویسی کاربردی (API) مایکروسافت توسط «WAlkingCat» فاش شده، در بیلد 17704 ویندوز 10، به 5 حالت قرارگیری لولا برای دستگاه های دارای نمایشگر دو گانه اشاره شده:

حالت بسته بودن تبلت
حالت مقعر که اشاره به باز شدن لولا به میزان کمتر از 180 درجه دارد.
حالت تخت یا به عبارتی باز شدن 180 درجه تبلت
حالت محدب که نشان از باز شدن بیش از 180 درجه دارد
حالت کامل که اشاره به باز شدن 360 درجه می کند

به این ترتیب به نظر می رسد سرفس فون قابلیت باز شدن لولا تا 360 درجه را داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید