آقای بازیگر: ریاست جشن خانه سینما را برای کمک به سینما پذیرفتم

    کد خبر :314652

حضور من به عنوان رئیس جشن خانه سینما اشکالی ندارد زیرا این یک فعالیت کاملاً صنفی است و من با این کارم می خواستم به این صنف و مهمتر از آن به سینما کمکی کرده باشم. من می خواهم به عنوان یک بازیگر برای این سینما مثمر ثمر باشم.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت خود در عرصه بازیگری در سال 97 گفت: در طی سال 97 کمی استراحت کردم و فعالیت خاصی انجام ندادم. مشغول بازی در یک فیلم سینمایی هستم که بعداً اسم و اخبار آن منتشر خواهد شد اما در زمینه بازی در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی یا تئاتر هیچ پیشنهاد ویژه ای ندارم.

وی درباره احتمال حضور دوباره خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر افزود: واقعیت امر نمی دانم این فیلم برای کجا و برای اکران در چه زمانی ساخته می شود. هیچ برنامه خاصی برای حضور در جشنواره فیلم فجر ندارم و برای آینده پیش بینی خاصی نمی کنم. هر روز را در همان روز سپری می کنم و نمی توانم بگویم که فردا چه خواهد شد.

بازیگر فیلم “امپراتور جهنم” درباره دلیل پذیرفتن مقام ریاست جشن خانه سینما ادامه داد: در ابتدا از من خواستند که ریاست جشن خانه سینما را قبول کنم. من به اعضا گفتم که گرفتارم و نمی توانم این مسند را قبول کنم اما آنها اصرار داشتند که من حضور داشته باشم.

وی در همین راستا تاکید کرد: حضور من به عنوان رئیس جشن خانه سینما اشکالی ندارد زیرا این یک فعالیت کاملاً صنفی است و من با این کارم می خواستم به این صنف و مهمتر از آن به سینما کمکی کرده باشم. من می خواهم به عنوان یک بازیگر برای این سینما مثمر ثمر باشم.

نصیریان در خصوص بروز حادثه تصادف برای “مهدی فخیم زاده” خاطرنشان کرد: در مورد تصادف “مهدی فخیم زاده” و بستری شدن وی در بیمارستان بی خبر بودم و بسیار از این اتفاق ناراحت شدم. امیدوارم مشکل جدی نباشد و فخیم زاده به زودی سلامت خود را بدست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید