علی ارسلان: در صورت اعزام به مسابقات جهانی، فقط به مدال طلا فکر می‌کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :314516

فرنگی‌کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان گفت: اگر به رقابت‌های جهانی بوداپست اعزام شوم، یقین بدانید که به چیزی غیر از کسب مدال در آن رقابت‌ها فکر نخواهم کرد.

علی ارسلان، ملی پوش وزن 72 کیلوگرم کشورمان در رابطه با میزان آمادگی اش برای حضور در مسابقات جهانی بوداپست گفت: آمادگی خوبی دارم و مصدومیتی نیز ندارم که آزارم بدهد و مبارزاتم را تحت الشعاع قرار بدهد. امیدوارم که با تلاش و ممارستی که دارم، بتوانم نظر کادر فنی را جهت اعزام به مسابقات جهانی بوداپست جلب کنم.

ارسلان تصریح کرد: وزنی که در آن کشتی می‌گیرم، بین اوزان المپیکی قرار ندارد و بنابراین در بازی‌های آسیایی به میدان نخواهم رفت اما تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در ترکیب تیم ملی کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی بوداپست قرار بگیرم.

وی تاکید کرد: قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تا حدودی دغدغه‌ام را برای ملی پوش شدن کم کرده است اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و این تلاش و پشتکار ما در اردوها و تورنمنت‌های پیش رو می‌باشد که در تصمیم نهایی کادرفنی تاثیرگذار خواهد بود.

ارسلان در خصوص برنامه‌ها و اهدافی که در رقابت‌های جهانی بوداپست به دنبال تحقق بخشیدن آن ها می‌باشد، اظهار داشت: اگر به رقابت‌های جهانی بوداپست اعزام شوم، یقین بدانید که به چیزی غیر از کسب مدال در آن رقابت ها فکر نخواهم کرد و هرگز به مسابقات جهانی بوداپست به عنوان میدانی برای کسب تجربه نگاه نمی کنم و باید با دست پر به کشور بازگردم.

نفر سوم جوانان جهان در خصوص رابطه بین مربیان و کشتی گیران گفت: رابطه‌ای بسیار خوب و صمیمی بین مربیان و کشتی گیران برقرار می‌باشد که البته هیچگاه این صمیمیت باعث سواستفاده نشده است بلکه کشتی گیران این موقعیت را مغتنم شمرده و به راحتی مشکلات و سوالات فنی خود را با مربیان در میان می‌گذارند.

ارسلان در رابطه با وضعیت رفاهی اردوها اظهار داشت: وضعیت خوبی بر اردوها حاکم است و خانه کشتی عبدالله موحد، بهترین امکانات را برای تمرینات ملی‌پوشان دارد اما معتقدم که حضور مستمر در خانه کشتی باعث می شود تا یک فضای تکراری را ببینیم و دچار روزمرگی و یکنواخت بودن فضای تمرین باشیم. اگر شرایطی مهیا شود تا برخی از اردوها در شهرهای دیگری غیر از تهران برگزار شوند، می‌تواند تاثیر بهتری بر روحیه ملی پوشان بگذارد.

به گزارش تسنیم ،دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: به عنوان یک ملی پوش توقع دارم که وزارت ورزش بستری را آماده کند تا دغدغه‌ای غیر از کشتی گرفتن و تمرکز برای رسیدن به موفقیت در مسابقات جهانی و سایر رقابت های مهم را نداشته باشم. البته توقعات ما کشتی گیران خیلی هم بالا نیست و همین که شرایطی فراهم باشد تا از نگرانی ها و استرس های غیر ورزشی دور باشیم، برای ما کفایت می‌کند.

این کشتی گیر مازندرانی کشورمان در پایان تاکید کرد: از مربیان زادگاهم، آقایان عادل بالی تبار، بختیار تقوی نیا و همچنین کارفنی تیم ملی و آقای علی اشکانی تشکر می‌کنم که برای بنده زحمات زیادی کشیده اند و سهم به سزایی در کسب موفقیت های بنده داشته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید