مربی تیم ملی هندبال: اواخر تیر به تورنمنت قطر می رویم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۹:۵۱
    کد خبر :314458

مربی تیم‌ ‌ملی هندبال می‌گوید که اواخر تیر ماه برای حضور در تورنمنت به قطر خواهند رفت.

شهداد مرتجی، مربی تیم‌ ‌ملی هندبال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله جدید اردوها آغاز شده است. برخی از لژیونرها به اروپا رفته اند تا نامه فدراسیون برای حضورشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیگیری و جواب آن را به فدراسیون اعلام کنند. منتظر پاسخ باشگاه‌های لژیونرها هستیم. آسیبی هم که برخی ار آنها داشتند تا حدودی بر طرف شده است و چند نفر از آنها در حال‌ حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی حضور دارند. چند نفر دیگر نیز در روزهای آینده ‌به تیم اضافه خواهند شد.

وی گفت‌: پویا نوروزی نژاد، محسن بابا صفری، شاهو نصرتی اکنون در اردوی تیم‌ ‌ملی هستند. الله کرم و سجاد استکی نیز به رومانی رفته‌اند تا کارهای مربوط به قراردادهای خود را انجام دهند و مجددا فردا یا پس فردا (دوشنبه) به تیم ‌اضافه خواهند شد.

مربی تیم‌ ‌ملی هندبال در خصوص تورنمنت قطر، گفت‌: تاریخ ‌دقیق اعزام به این تورنمنت مشخص نیست. ممکن است ۲۴ و ۲۵ تیر ماه به قطر برویم. شاید هم کمی زودتر از آغاز تورنمنت برای تمرین به قطر اعزام شویم. ‌دقیق مشخص نیست. فعلا حضور تیم‌ های ‌ملی ایران و قطر قطعی است. فدراسیون قطر از چند تیم دیگر هم دعوت کرده است که اگر قبول کنند تعداد تیم‌ها بیشتر خواهد شد. بعد از این تورنمنت اسامی نفرات تیم‌ ‌ملی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال ایران جهت آماده سازی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور کاستاراتویچ آغاز شد. ملی‌پوشان بعد از پنج روز استراحت به اردوی تیم‌ ‌ملی بازگشته اند. چهارمین مرحله این اردوها از پنجشنبه با حضور ۲۲ بازیکن آغاز شده است و تا شانزدهم تیر ماه ادامه‌ دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید