یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم بررسی ادعای رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران

    کد خبر :314429

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بررسی ادعای رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: انتظار دارم شورای شهر، شهردار و ریاست شورای شهر تهران به سادگی از این موضوع عبور نکنند و با ورود دقیق به این ادعا گزارش کامل آن را به استحضار شهروندان برسانند.

سید حسن رسولی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مزیت‌های نسبی جریان اصلاحات خاتمی محور، سلامت و راستگویی آن است، افزود: یک لحظه تصور کنید اگر اتفاقات مفسدانه دولت‌های پس از اصلاحات در دوره هشت ساله حضور این جریان در بحث قدرت رخ داده بود. آن روز منتقدان وی و امروز معتقدان به او چه رفتاری می‌کردند؟

وی افزود: با توجه به هویت یکدست اصلاح طلبی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و اطمینان من به عنوان خزانه دار به پاکدستی تمام همکارانم حتما آقای شیرازی رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران باید با اثبات یا اصلاح گزاره استفاده شده در نوشتارشان به عنوان رزمنده‌ای اصلاح طلب مبنی بر ایجاد شائبه فشارهای وارده از سوی برخی مراکز قدرت مبنی بر کنترل و یا توقف حرکت سازمان بازرسی شهرداری تهران و توصیه سیاسیون، وزرا، نمایندگان مجلس و شورای شهر برای اغماض در مبارزه با فساد و تخلفات به صیانت از سرمایه اجتماعی اصلاحات که بخشی از آن امروز در گروی مواضع و رفتار ما متبلور است، کمک کند.

رسولی ادامه داد: انتظار دارم شورا و شهردار به سادگی از این موضوع عبور نکنند و با ورود دقیق به این ادعا گزارش کامل آن را به استحضار شهروندان تهران برساند.

به گزارش ایسنا، وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به شهردار تهران در خصوص عدم ارائه گزارش وضعیت پرونده مالی قائم مقام شهردار اسبق تهران گفت: از آنجا که پیش از این نیز در این خصوص تذکر داده بودم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم و مجددا متذکر می‌شوم اطلاعات دقیق این پرونده به نمایندگان تهران در شورای شهر ارائه شود و نتیجه اقدامات حقوقی صورت گرفته که تضمین کننده حقوق شهروندی و صیانت از اموال عمومی است، اعلام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید