زیارت پدر و دختر از مزار شهدای گمنام به یاد یک شهید

    کد خبر :31432

سعید صدرائیان از فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور به همراه دختر ۷ ساله خود سحرگاه امروز مهمان شبکه کودک سیما شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صدرائیان از مدیران فرهنگی و فعالان رسانه ای کشور به همراه فرزند هفت ساله خود فاطمه در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان مهمان برنامه «سر سفره خدا» شد و در مورد چگونگی خبرنگاری و تاثیرات رسانه با مجریان برنامه صحبت کرد.

صدرائیان که از مدیران خبرگزاری مهر نیز هست در این برنامه که با موضوع معروفیت و چهره شدن برای نوجوانان پخش می شد بر این نکته تاکید کرد که محبوبیت با شهرت تفاوت دارد و اهمیت محبوبیت قابل مقایسه با شهرت نیست.

وی در ادامه به صورت محدود اصول خبرنگاری را بیان کرد و درباره رابطه با دخترش توضیح داد که رابطه دوستانه‌ای با دخترش فاطمه دارد و به غیر از روزهایی که با همدیگر در مسجد حاضر می شوند در خانه نماز جماعت برگزار می کنند.

صدرائیان همچنین تاکید کرد: از آنجایی که مزار پدرم شهید صدرائیان در تهران نیست با فاطمه به یاد او به مقبره الشهدا می رویم و به یاد مزار پدر، مزار شهدای گمنام را زیارت می کنیم.

برنامه «سر سفره خدا» هر روز به صورت زنده از شبکه پویا برای روزه اولی ها پخش می شود که امروز سحر میزبان مدیر فرهنگی منطقه دو شهرداری تهران و رییس فرهنگسرای ابن سینا بود.

همچنین مقرر شده بینندگان برنامه با دانلود تیتراژ و لب خوانی از تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه و ارسال آن به کانال تلگرامی پویا شبکه کودک در مسابقه «سر سفره خدا» شرکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید