ثبت نام بیش از 11 هزار نفر در طرح جریمه ریالی سربازی 97

    کد خبر :314158

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت نام بیش از 11 هزار نفر در طرح جریمه ریالی سربازی در سالجاری خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی گفت: قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی است تا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند،بتوانند وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

وی با بیان این مطلب که با اجرای این قانون در سال جاری،تاکنون بیش از 11 هزار درخواست ثبت شده، افزود: مشمولانی که تا پایان سال 97 بیش از هشت سال غیبت دارند، می توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و مطابق با قانون جریمه مشمولان غایب، برای ثبت نام اقدام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تغییرات مربوط به ضوابط دانشجویان انصرافی در قانون جریمه مشمولان غایب ، گفت: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و تا پایان شهریور ماه 1396 انصراف داده و یا اخراج شده باشند،از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبلی غایب محسوب می شوند و چنانچه غیبت آنان تا پایان سال 97 به بیش از هشت سال برسد در شمول این معافیت قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا،براساس گزارش سایت پلیس، وی ادامه داد: از آنجا که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از هشت سال غیبت، اجازه تردد به کشور را نخواهند داشت بنابراین باید با انجام خدمت سربازی و یا بهره مندی از این امتیاز وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید