توکلیان: حضور کشتی گیران رژیم اشغالگر قدس در مسابقات، دغدغه ورزش کشور است

    کد خبر :313850

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: موضوع حضور کشتی گیران رژیم اشغالگر قدس در مسابقات، دغدغه کادر فنی و دغدغه فدراسیون کشتی و حتی یکی از دغدغه‌های ورزش کشور است.

امیر توکلیان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه اظهار داشت: در حال حاضر یک گرجستانی رئیس فدراسیون رژیم اشغالگر قدس است و در رده سنی نوجوانان 12 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار این رژیم در مسابقات جهانی کرواسی حضور پیدا می‌کنند و این یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی است.

وی ادامه داد: اکثر این کشتی گیران از کشورهای دیگر مانند روسیه، اوکراین و گرجستان آمده‌اند و برای این رژیم کشتی خواهند گرفت.

توکلیان در مورد نامه جمعی از قهرمانان کشتی به مقام معظم رهبری در مورد خطر تعلیق ایران در مورد لابی صهیونیسم تصریح کرد: جا دارد از مقام معظم رهبری که در پاسخ به نامه کمیسیون ورزشکاران به مراجع ذی‌صلاح دستور دادند تشکر کنم و من به جد از این مراجع خواهش می‌کنم که در این مقوله خیلی پررنگ ظاهر شوند چراکه تعلیق ورزش‌مان بسیار احساس می‌شود و دیگر راهکارهای گذشته جواب نمی‌دهد.

به گزارش تسنیم ،نایب قهرمان کشتی آزاد جهان که با اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، خاطر نشان کرد: اتحادیه جهانی کشتی و شخص لالوویچ با توجه به تاکید کمیته بین المللی المپیک روی این موضوع بسیار حساس است و منتظر برخورد با کشتی ایران در مسابقات جهانی است و امیدوارم این موضوع به نحوی برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید