تولید گوشی‌ تاشو سامسونگ از اواخر تابستان آغاز می‌شود؟

    کد خبر :313700

چند وقتی است که شایعات زیادی پیرامون تولید و عرضه گوشی‌ تاشو سامسونگ شنیده می‌شود و تاکنون اطلاعات زیادی از این موبایل منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند در بهمن ماه رونمایی شود.

با این حال اخیراً گزارش شده که شرکت کره‌ای در حال فراهم آوردن شرایط لازم برای شروع تولید نمایشگر‌هایی است که قرار است در این موبایل‌ها تعبیه شوند. بدین ترتیب اولین پنل‌های این گوشی در اواخر تابستان ساخته خواهند شد و پروسه‌ی تولید از این تاریخ آغاز می‌گردد.

سامسونگ متوجه شده که برای آنکه در روند تولید این محصولات به مشکلی برنخورد، باید یک خط تولید آزمایشی برای این گوشی‌ها ایجاد کند. اگر همه چیز در خط تولید اولیه به درستی پیش رفت، آنگاه خواهد توانست سرعت تولید را بالا برده و گوشی‌های تاشو بیشتری بسازد.

البته به نظر می‌رسد که شرکت کره ای قصد ندارد که در همان ابتدا تعداد زیادی از این گوشی‌ را بسازد و تنها قرار است که ۱ میلیون پنل برای گوشی‌ تاشو سامسونگ ساخته شود.

به هر حال گزارش شده که تیم طراح سامسونگ هنوز طرح نهایی خود برای این موبایل‌ها را انتخاب نکرده و در حال حاضر ۲ گزینه روی میز وجود دارد.

گزینه اول، منطقی ترین انتخاب میان گزینه‌ها بوده و به گوشی تاشویی اختصاص دارد که از وسط نصف شده و پنل‌هایش روی هم قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که سامسونگ علاقه‌ای برای در پیش گرفتن چنین روشی برای تولید موبایل‌هایش ندارد چرا در این صورت کاربر مجبور خواهد بود برای استفاده از هر اطلاعاتی، گوشی‌ خود را باز کند.

در عوض شرکت کره‌ای طرحی منحصر به فردی را هدف قرار داده و در نظر دارد که نمایشگر‌ گوشی‌ تاشو خود را از ۲ نقطه تا کند. این مسئله موجب می‌شود که کاربر بتواند با استفاده از ۱/۳ نمایشگر اصلی، اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کند.

کارشناسان پیش بینی می‌کنند که گوشی تاشوی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل بعدی در بارسلون رونمایی گردد و از یک نمایشگر ۷ تا ۸ اینچی بهره ببرد. حال باید دید که سامسونگ کدام روش را برای این گوشی‌ها در نظر می‌گیرد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید