3 روز استراحت مطلق برای خواننده مشهور پاپ

    کد خبر :313627

مدیر روابط عمومی شهرام شکوهی گفت: این خواننده پاپ کشور پنجشنبه شب از بیمارستان مرخص شد اما دکتر اعلام کرده که تا مشخص نشدن وضعیت آزمایشات وی قادر به انجام فعالیت نیست.

امیر اشرفی مدیر روابط عمومی شهرام شکوهی درباره وضعیت جسمانی این خواننده پاپ کشور گفت: این خواننده پاپ کشور پنجشنبه شب از بیمارستان مرخص شد اما دکتر اعلام کرده که تا مشخص نشدن وضعیت آزمایشات وی قادر به انجام فعالیت نیست.

وی در همین راستا افزود: تشخیص پزشکان شهرام شکوهی بر آن بود که وی فعلاً در وضعیت استراحت مطلق به سر ببرد و در خانه مانده و هیچ فعالیتی برای حداقل سه روز انجام ندهد.

اشرفی درباره احتمال سکته قلبی شکوهی تاکید کرد: تشخیص پزشکان سکته قلبی نبود و تنها بر اثر هیجانات ناشی از بازی فوتبال ایران در مقابل پرتغال این هنرمند کشورمان حمله قلبی داشت. خوشبختانه حال عمومی شکوهی در حال حاضر به حدی خوب بوده که پزشکان وی را مرخص کرده اند اما در هر صورت باید طی هفته جاری چندین مرتبه چک آپ کامل شود.

مدیر روابط عمومی شهرام شکوهی درباره وضعیت عمومی این خواننده کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرام شکوهی در هنگام مرخصی سر پا بود و خودش از بیمارستان خارج شد. در حال حاضر وی صحبت نمی کند زیرا باید سه روز کامل استراحت کامل داشته باشد. رگهای قلب شهرام شکوهی بسته است اما هنوز پزشکان در مورد اینکه نیاز به عمل قلب وجود داشته باشد نظری نداده اند و همگی منظر جواب آزمایشات هستیم.

گفتنی است شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور چهارم تیرماه دوشنبه شب و در حین تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دلیل هیجان و استرس زیادی که داشت دچار حمله قلبی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید