هنرمندان پیشکسوت تکرار نمی‌شوند

    کد خبر :313023

مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به پیشکسوت ها در رادیو و عرصه های دیگر بیان کرد که آدم ها نیاز به نوازش و محبت دارند.

مریم نشیبا گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به خواسته های پیشکسوت های رادیو گفت: پیشکسوت ها در هر زمینه ای جایگاه ویژه ای دارند، پیرشان درآمده است و با نبود امکانات ساخته اند، آنها مطالعه و کار کرده اند و عشق ورزیده اند تا به جایگاه هایی که دارند، رسیده اند.

وی ادامه داد: به طور مثال در زمینه دوبلاژ صداهایی را می شناسید که دیگر نمونه آنها وجود ندارد و دیگر تکرار نمی شوند. چطور ما قدر پدر و مادر و بزرگترها را می دانیم به همین نحو باید به بزرگترهای هر محفلی هم احترام گذاشت. ما طلبکار نیستیم و درست است که حقوق بگیر بوده ایم اما آدمی نیاز به نوازش و محبت دارد و این توجه نشان می دهد که ما مهم هستیم و باعث می شود جوان ترها هم به این احترام تاسی کنند.

نشیبا با اشاره به اهمیت تامین بودن هنرمندان پیشکسوت در مسایل مالی و بیمه نیز تصریح کرد: این یک حقیقت است که باید تمام اقشار در یک نوع رفاه نسبی باشند. هنرمند هم که گاهی کارش جنبه اداری ندارد و درآمدش ثابت نیست باید از این حقوق که کارمندان دیگر از آنها بهره مند هستند، برخوردار باشد و از او غفلت نشود.

به گزارش مهر:این گوینده رادیو در پایان با اشاره به حمایت های معنوی یادآور شد: من خودم به اندازه کافی از طریق برنامه «شب بخیر کوچولو» حمایت و لطف مردم را دریافت می کنم ولی باید به قشر هنرمند که لطیف است و سعی می کند خنده بر لب مردم بیاورد توجه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید