یک کارگاه حلاجی در راوند کاشان طعمه حریق شد

  • حوادث
  • جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
    کد خبر :312997

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مأموران این سازمان موفق به کنترل و خاموش کردن حادثه آتش‌سوزی در یک واحد کارگاه حلاجی الیاف در منطقه راوند شدند.

«محمد مسعود چایچی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به گسترده بودن حجم این آتش‌سوزی، تیم‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های سه و چهار این سازمان به ظرفیت شش نیرو امدادی و دو خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و مانع از گسترش و سرایت آتش به ساختمان ها و باغات همجوار شدند.

وی افزود: در این آتش‌سوزی کارگر این کارگاه که در تلاش بود با اقدام‌های اولیه خود، آتش را خاموش کند، دچار سوختگی شده بود که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد .

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان هم‌چنین از نجات کودک سه ساله توسط مأموران آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این پسر بچه، اقدام به قفل در اتاق از داخل کرده بود که به علت ناتوانی در بازکردن قفل، در اتاق محبوس شده بود.

چایچی تصریح کرد: پس از دریافت تماس مردمی، نیروهای تیم امداد نجات سازمان آتش نشانی با استقرار تجهیزات صعود از ارتفاع خود را به طبقه چهارم این ساختمان رسانده و پس از ورود به منزل، پسر بچه را در کمال صحت و سلامت به خانواده وی تحویل دادند.

وی یادآور شد: تنها گذاشتن کودک، یکی از مهمترین علت‌های آسیب جسمانی و اتفاق ناگوار برای کودکان است، که در نبود والدین به سراغ رفتارهای خطرآفرین چون روشن کردن آتش، کار با وسائل برقی و … می‌روند و چون توانایی‌ لازم برای مقابله با خطر و یا متوقف کردن حادثه را ندارند، بیشتر آسیب دیده و حتی جان خود را از دست می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید