سخنان عجیب یک نماینده مجلس: مردم به خیابان ها آمدند تا به ما بگویند اگر مجلس ورود نکند خودشان روحانی را عزل می کنند

    کد خبر :312905

نماینده مردم رشت گفت: نمی دانم چرا مجلس به وزیر اقتصادی که به هیچ وجه از مسائل اقتصادی سر در نمی آورد، رای اعتماد داد.
کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو بادانشجو، با اشاره به عملکرد نامطلوب تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی اظهار داشت: متعجبم چگونه برخی از نمایندگان مجلس که حامی دولت بودند با شنیدن صدای اعتراض مردم در کف خیابان ها تازه سر عقل آمدند.

وی با بیان اینکه مردم ما را انتخاب کردند تا نمایندگان زودتر از آن‌ها نسبت به مسائل کشور هوشیار باشند و جلوی حوادث را بگیرند، افزود: مگر همین آقایانی که امروز در مقام منتقد دولت برآمده اند تا پیش از این امضا‌های خود پای سوال از رئیس جمهور را پس نگرفتند؟! این افراد باید امروز در حضور مردم پاسخگو باشند.

کوچکی نژاد با اشاره به جلسه خانه ملت با برخی از نمایندگان دولت پیرامون مسائل اقتصادی کشور تصریح کرد: بنده آن روز به آقای لاریجانی گفتم اگر سیف پشت تریبون قرار گیرد، میکروفن را از وی می‌گیرم چرا که سیف به مردم خیانت کرده و امروز حق ندارد در پشت تریبون حاضر شود.

نماینده مردم رشت یادآور شد: نمی دانم چرا مجلس به وزیر اقتصادی که به هیچ وجه از مسائل اقتصادی سر در نمی آورد، رای اعتماد داد. از سوی دیگر وزیر کار نیز فردی فوق حاشیه‌ای و سیاسی است و هر جا که خواسته هایش مطرح باشد جنگ روانی به راه می‌اندازد. معتقدم دولت اشتباه بزرگی مرتکب شده و باید این اشتباه را در این مقطع زمانی جبران کند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در توچال گفت: معتقدم حضور رئیس جمهور در توچال و حضور جهانگیری در دریای خزر به منظور افتتاح دو پروژه آن هم در شرایط کنونی کشور فرار از مسئولیت است این رفتار‌ها نشان گر این است که دولت هیچ برنامه‌ای برای بخش اقتصادی ندارد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: چنین رفتار‌هایی موجب می‌شود فکر کنیم که این آقایان با بیرون هماهنگ عمل می‌کنند آمریکایی‌ها می‌گویند در جنگ اقتصادی هستیم و آن‌ها با رفتار خود نشان می‌دهند که شکست خورده ایم.

وی با بیان اینکه مردم در خیابان‌ها آمدند تا هشدار دهند اگر مجلس به مسائل اقتصادی ورود نکند خودشان رئیس جمهور را عزل می‌کنند، افزود: معتقدم باید در شرایط کنونی وزرا و یا رئیس جمهور به مجلس بیایند و چنانچه به موضوع عدم کفایت افراد رسیدیم فورا نسبت به آن اقدام کنیم و هیچ گذشتی در این باره نداشته باشیم چرا که ما به قانون اساسی قسم خوردیم که حافظ نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نماینده مردم رشت باتاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در یک جنگ نابرابر اقتصادی با آمریکایی‌ها قرار دارد تصریح کرد: متاسفانه فرماندهان این جنگ همراه رزمندگان خود نیستند و در شرایطی که باید به فکر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند وقعی به این مشکلات نمی نهند!

وی در پایان خاطرنشان کرد: چنین رفتار‌هایی بیانگر خیانت افراد است و در جنگ‌ها چنین خیانت‌هایی مجازات سنگینی دارد و مجلس باید این مجازات را اعمال کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید