با حضور وزیر کار انجام شد

اعطاء احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان گلستان

    کد خبر :312685

در مراسمی نمادین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان، احکام بازنشستگی پیش از موعد ۲۳۵ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اعطاء شد.

در حال حاضر در استان گلستان، ۳۳۶ نفر مشمول دریافت مستمری بازنشستگی پیش از موعد از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که تا امروز احکام ۲۳۵ نفر صادر و مستمری آنها برقرار شد.

بر اساس این گزارش، طبق قانون، بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که سن آنها به ۷۰ سال رسیده و ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند می توانند پیش از موعد بازنشسته شده و مستمری ماهانه دریافت کنند.

۴۵ هزار نفر، بیمه شده صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان گلستان هستند که از این تعداد، ۹۴۴ نفر مستمری فوت، ۱۱۱ نفر مستمری از کار افتادگی دریافت می کنند و ۳۳۶ نفر نیز به بازنشستگی پیش از موعد رسیده اند.

به گزارش ایسنا، همه روستاییان و عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستا، کارکنان مراکز و شرکت های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر بیست هزار نفر، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها و شهر های زیر بیست هزار نفر و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفاتر کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محل سکونت خود، نسبت به بیمه خود و اعضای خانواده مشمول و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید