تصاویر گوگل پیکسل 3 ایکس ال وجود نمایشگر ناچ را تایید می‌کنند

    کد خبر :312649

ویدیوی 360 درجه و تصاویر گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 & Pixel 3 XL) توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد منتشر شد. این عکس‌ها، طراحی گوشی های گوگل را به تصویر می‌کشند.

بعد از عرضه بسیاری از پرچمداران اندرویدی با نمایشگر ناچ، حالا نوبت به شرکت گوگل رسیده تا با پیوستن به دیگر سازندگان مطرح، از بریدگی بالای صفحه در پرچمدار جدید خود استفاده کند. در گذشته، برخی منابع اعلام کردند فقط نسخه بزرگتر XL از پیکسل 3 با طراحی ناچ استایل روانه بازار می‌شود، در حالی که گوشی پیکسل 3 با طراحی مرسوم و نمایشگر 16:9 توسه داده خواهد شد. حالا تصاویر گوشی های جدید گوگل که شاهد انتشار آنها توسط “OnLeaks” هستیم، ضمن تایید این موضوع، طراحی این تلفن های هوشمند را نیز مشخص می‌کنند.

با توجه به سابقه این افشاگر، به نظر می‌رسد ما با طراحی نهایی این محصولات رو به رو هستیم. نمایشگر کشیده و حاشیه‌های کمتر صفحه، نخستین چیزی‌ست که احتمالا در پیکسل 3 متوجه آن شده‌اید. این گوشی با ابعاد 145.6 در 68.2 در 7.9 میلی‌متر، اندازه‌ای تقریبا یکسان با نسل قبلی دارد، ولی با صفحه نمایش بزرگ‌تر تقریبا 5.4 اینچی تولید می‌شود. در این صورت، کاربران باید در انتظار نمایشگری با ابعاد 18:9 باشند. اسپیکرهای استریو باز هم در بخش جلویی گوشی تعبیه شده‌اند و روی قاب پشتی هم می‌توان دوربین تکی و اسکنر اثر انگشت را پیدا کرد. مورد قابل توجه در این بخش، وجود دو سنسور دوربین در کنار اسپیکر بالایی است؛ این طراحی را در گوگل پیکسل 3 ایکس ال هم می‌توان پیدا کرد. به نظر می‌رسد امسال سازندگان از دوربین سلفی دوگانه برای محصولات خود استفاده می‌کنند.

اندازه پیکسل 3 ایکس ال با ابعاد 158 در 76.6 در 7.9 میلی‌متر نیز تفاوتی با پیکسل 2 ایکس ال نداشته و کاهش حاشیه‌های صفحه، به سازندگان اجازه استفاده از نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی را داده است. از آنجایی که LG باز هم پنل مدل بزرگتر را تولید می‌کند، این طراحی تا حد زیادی یادآور گوشی G7 ThinQ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید