غیبت دوباره اسماعیلی در تمرین استقلال به دلیل مصدومیت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷
    کد خبر :312610

تمرین آبی پوشان پایتخت از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه نوبنیاد امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

تمرین آبی پوشان از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه نوبنیاد برگزار شد. در این تمرین ابتدا وینفرد شفر دقایقی را برای بازیکنانش صحبت کرد. در این صحبت شفر بازیکنان را تهدید کرد که اگر بازیکنی از این پس دیرتر در تمرینات حاضر شود مجبور است دور زمین تمرین کند.

همچنین فیلیپ آندریاس، مربی بدنساز آلمانی آبی‌ها به این تیم معرفی شد و کار خود را امروز با آبی پوشان آغاز کرد.

همچنین در ابتدای تمرین امروز (پنجشنبه) سید مهدی رحمتی ، کاپیتان استقلال و دروازه‌بان این تیم شوخی را با میگوئل کولی مربی استقلال کرد.

سپس بازیکنان استقلال تمرینات خود را زیر نظر فیلیپ آندریاس، ادامه‌ دادند و دروازه‌بان نیز مشغول تمرین کردن با اشکان نامداری شدند.

بعد از آن نیز بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند . دسته اول که به نظر می‌رسد بازیکنان اصلی استقلال در لیگ هجدهم باشند، زیر نظر ساناک مشغول به تمرین شدند و دسته دوم نیز که شامل بازیکنان ذخیره می‌شد زیر نظر میگوئل کولی و بیژن طاهری تمرینات خود را پیگیری کردند.

سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال و نماینده سفارت آلمان در تمرین امروز استقلالی ها (پنجشنبه) حاضر شدند. این دو به همراه وینفرد شفر جلسه‌ای را برای حل مشکل پاسپورت، سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال بررسی کردند تا طی یکی، دو روز آینده مشکلات گذرنامه شفر حل شود.

ضمن استراحت ملی‌پوش به خاطر نامه فدراسیون فوتبال فرشید اسماعیلی به خاطر مصدومیت در تمرین امروز آبی ها غایب بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در اواخر تمرین مرتضی آقاجان گل زیبایی را به ثمر رساند که تحسین ساناک و میگوئل کولی را در پی داشت. در ادامه‌ نیز وینفرد شفر از این دو مربی اطلاعاتی را درباره آقاخان نظیر عملکرد وی در فصل آینده و تیم قبلی آقاخان جویا شد.

انتهای تمرین نیز سرمربی آلمانی دوباره دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و تمرین آبی‌ها به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید