انتقاد یک نماینده از اجرا ‌نشدن طرح‌های مربوط به مسائل اقتصادی در مجلس

    کد خبر :311607

نماینده شاهین شهر در مجلس از عملیاتی نشدن اجرای سه طرح مربوط به حوزه اقتصادی، استقلال بانک مرکزی و تاسیس بانک توسعه‌ای در مجلس انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی با استناد به ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس در تذکری گفت: مجلس حدود یک ماه پیش جلسه‌ای را با حضور رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد درباره موضوعات اقتصادی برگزار کرد که در آن جلسه رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس کمیسیون اقتصادی نیز به ارائه گزارش پرداختند.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد که تا یک ماه آینده یعنی امروز سه اقدام انجام شود که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در صورت انجام شدن این اقدامات شاهد بروز مشکلات اقتصادی تا این اندازه نبودیم، اظهار داشت: قرار شد مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره مسائل اقتصادی کشور ارائه کند و همچنین کمیسیون اقتصادی طرحی درباره استقلال بانک مرکزی آماده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین قرار بود طرح تاسیس بانک توسعه ای در عرض یک ماه از سوی کمیسیون اقتصادی آماده شود، اما در طول یک ماه گذشته ما از اجرای هیچ کدام از این موضوعات اطلاع نداریم.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت:‌ این سه موضوع پیگیری شده و شاید لازم بود گزارشی از وضعیت این موارد ارائه کنیم، ولی به هر حال هر سه طرح در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید