کمک کنید این جوان رابه زندگی بازگردانیم

    کد خبر :311321

اکنون جوان ۲۸ساله ایست ،دوست دارد همانند همسالان ودوستان خود بازی کند ،تفریح برود ،در کوچه وبازار بچرخد و دهها بلکه صدها آرزوی ناکام دیگر ….اما همه این آرزوهای ریز ودرشت محمد در یک سهل انگاری و از همان دوران نوزادی به باد داده شد. وقتی نوزاد بود ،چهار دست وپا در منزل پدریش در روستایی دور افتاده چرخ می زد ،به ناگاه در دام سهل انگاری بزرگ وادینش قرار گرفت و روغن داغ روی چراغ خوراک پز بر روی دست وصورتش ریخت تا برای همیشه بر تمامی زیبایی های وی خط بطلان بکشد.

الان که بزرگ شده وبر تمامی آرزوهای نوجوانی وجوانیش خط کشید ،فقط وفقط می خواهد که نگاه جامعه به او نگاهی عادی باشد ،اما بلایی که این سهل انگاری بر سر و صورت وی آورده است جز با جراحی پلاستیک و عمل های گران قیمت امکان پذیر نیست . ما می خواهیم کمک کنیم تا این جوان هم بتواند به زندگی عادی خویش بازگردد و همانند دیگران بتواند در جامعه نقشی را عهده دار شود.

از دوسال پیش وبا کمک این خیریه چندین عمل جراحی بر روی صورت وی انجام گرفته اما باید هفته آینده عمل جراحی دیگری روی صورت او انجام پذیرد اما مبلغ هزینه بیش از ۱۵میلیون اعلام شده است. باور کنید با وضعیتی که بر خانواده ایشان حاکم است حتی توان تامین بخش ناچیزی از این مبلغ را هم ندارد.

بیایید با یاری هم این جوان رابه زندگی باز گردانیم

شماره حسابها

شماره کارت ملت:۶۱۰۴۳۳۷۶۲۵۷۲۵۸۷۲

شماره حساب بانک ملت:۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵

شماره کارت بانک ملی : ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب بانک ملی :۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰

شماره شباIR310120020000005898771465

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید