حاشیه ضبط فینال “بهترین شو”

    کد خبر :311145

فینال برنامه بهترین شو به دلیل بارش باران شدید در فضای باز برج میلاد با مشکل روبرو شد و مجبور شدیم فردای آن روز در فضای بسته و سالن اجتماعات برج میلاد، بدون حضور تماشاچی فینال را ضبط کنیم.

علیرضا آقایی تهیه کننده تلویزیون درباره برنامه فینال “بهترین شو” گفت: فینال برنامه بهترین شو روز جمعه اول تیرماه برگزار شد و امروز اعلام نتایج آن را ضبط خواهیم کرد و جمعه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

وی درباره استقبال مخاطبان از برنامه بهترین شو بیان کرد: استقبال مخاطبان از فینال برنامه بهترین شو در مقایسه با سایر قسمت‌های پخش شده بیشتر بود و دلیل آن همراهی مخاطبان از قسمت‌های ابتدایی برنامه “بهترین شو” بود که باعث شد مخاطب تا فینال با آن همراه شود. حجم آرای فینال بیست درصد بیشتر از آرایی بود که در مرحله نیمه نهایی توسط مردم داده شده بود.

این تهیه کننده با اشاره مشکلات بوجود آمده در ضبط فینال برنامه بهترین شو تصریح کرد: فینال برنامه بهترین شو به دلیل بارش باران شدید در فضای باز برج میلاد با مشکل روبرو شد و مجبور شدیم فردای آن روز در فضای بسته و سالن اجتماعات برج میلاد ، بدون حضور تماشاچی فینال را ضبط کنیم که باتوجه به حضور مهمانان در برنامه و تاثیر آن بر شرکت کنندگان فینال و اجرای آنها آنگونه که مدنظر داشتیم و باید می شد نشد.

آقایی درباره فینالیست هایی که او در ذهن پیش بینی می کرده و آنچه در حقیقت اتفاق افتاد توضیح داد: برای تغییر ذائقه مخاطب به برنامه هایی مانند بهترین شو نیاز است و ما در این برنامه با این مسئله روبرو شدیم. حجم زیادی از شرکت کنندگان دارای بار علمی بسیار زیاد بودند و از کسانی بودند که بر اساس محاسبات ذهنی کار می کردند ولی آنها هیچ کدام به فینال نرسیدند و چون طبیعتا متکی به رای مردم هستیم براساس رای مردم برنامه را تولید کردیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: فکر می کنم مردم ما باید توجه بیشتری به اینگونه برنامه ها با موضوع رقابت داشته باشند و در نظرسنجی همه ابعاد را در نظر بگیرند. ذائقه مردم باید تغییر کرده و باید بدانند افرادی که کار علمی می کنند کارشان مهم است. انتظار داشتم که شرکت کنندگانی که از نظر علمی در برنامه حضور پیدا کردند به فینال برسند اما این اتفاق نیافتد.

وی در خصوص تاثیر برنامه بهترین شو در برخی مدارس بیان کرد: در یک مدرسه اتاق بهترین شو در نظر گرفته شده است که در آن به دانش آموزان مهارت های مختلف آموزش داده می شود، مراکز آموزشی و پزشکی به کودکان معلول مهارت های مختلف یاد می دهند تا از استعدادهایی که دارند در راه درست استفاده کنند تا اینگونه شاهد تاثیر بیشتری از برنامه بهترین شو در جامعه باشیم.

آقایی با اشاره به فعالیت دیگر خود خاطرنشان کرد: تولید برنامه “خوش و بش” را با محمد مسلمی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی و نگین معتضدی به تازگی به پایان رساندیم، خوش و بش برنامه ای است نمایش محور که با حضور تماشگران کار خوب و جذابی از آب در آمده، که تابستان امسال در 52 قسمت پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید